|
Auteur: |
|
|
signature |
|
quote: yep yep... khebt topic gevonden We gaan ons beste doen é! Nog niet zekers, mr we gaan der vooren! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Tsi me ticketten an de deure. ANders moewe afspreken da den eersten ticketten kopt. Of gadet lukken? signature |
|
ti goed! kzitten ier toch iedren dag, dus signature |
|
@Hypnos GVD!! Kga der nie geraken... Ben hele dag op trampel en dinsdag morgen moe'k naar afspraak met ne prof die het nodig vond om die te verleggen naar dinsdag om 8u smorns... Als ge gaat de leute alleszinds é!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
dedjuuuu! kzal wel wa fotoos trekken! signature |
|
Echt klote hoor!! Gister alles geregeld voor vervoer en logies... Dan krijgk gvd op ne zondagmidd!! tel van die prof... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
tegen 12 is het gedaan zu! kzal mij voor 2 moeten amuseren signature |
|
quote: Tja, optreden mss wel ja...Maar er is ook nie echt veel aan alsge dan sebiet moet voortgaan é... Zal voor andere keer worden vreesk! Denk dat eerstvolgende in Frontline voor mij Rompeprop zal worden Member of the iso-betawuste crew!! |
|
moet lachwekkend zijn den 30sten in de negasonic ist ook metal, in Aalst. Met Wanhoop en zo signature |
|
Rompeprop is echt wel geweldig live!! fantastische bindteksten en die zanger zat daar enkele gasten ferm te dissen Optreden van Wanhoop in Aalst wistk nog niks van...we gaan direct op onderzoek! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
signature |
|
@Hypnos: en? en? Hoe wast? Kheb weer wa gemist zeker? Fuck hé,das de tweede keer al datk Vader moet missen in een relatief klein zaaltje... Gelukkig spelen die mannen wel geregeld es in omstreken Foto's??? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
buiten met ANorexia en mijn leuke vriendin Chris signature |
|
ze zagen er uit als clown, maar staat wel goed op foto! Lost Soul beukte gewoon alles eraf! signature |
|
quote: very nice pic!! lekker wazig Andere foto's zijn ook leuk, maar die mannen zien er inderdaad echt uit als clowns Hoe is het btw gesteld met de ribben? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ja goe zu! Kheb het maar een beetje voor mijn eigen gehouden, vriendin is niet zo voor wild "macho "-metal gedoe... Mocht ik je ooit tegenkomen met haar, niets zeggen é! zeg, gij zijt toch van Kludde not? signature |
|
quote: Deal!! Ik zwijg... Ik ben niet de kerel uit Kludde neen Er zijt een subtiel verschil in onze nicks... Bij mij is snoodaerdt met dt en bij Kludde-man is't enkel met t... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
woehoe!!! ik ga nu wel beetje werken. Den 23ste in Aalst metalmarket en de 31ste Hekelgem Negura Bunget laoteruh! signature |
|
op metalmarkt in aalst ben ik er zeker ook bij!! Negura Bunget wordt nog wat afwachten... financiën kunnen nog roet in het eten gooien Member of the iso-betawuste crew!! |
Index / Concerten |