IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Mon 26/9 Frontline Gent - Vader, Rotting Christ, Anorexia Nervosa en Lost Soul
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 15:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

:: www.thefrontline.be ::
Start : 19:30h - End 23:30h !

mokt daj dur ziit!

signature

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-09-2005 19:12 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 15:27 schreef Hypnos het volgende:
:: www.thefrontline.be ::
Start : 19:30h - End 23:30h !

mokt daj dur ziit!

yep yep... khebt topic gevonden We gaan ons beste doen é! Nog niet zekers, mr we gaan der vooren!

Member of the iso-betawuste crew!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 19:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Tsi me ticketten an de deure. ANders moewe afspreken da den eersten ticketten kopt. Of gadet lukken?

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-09-2005 19:36 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 19:31 schreef Hypnos het volgende:
Tsi me ticketten an de deure. ANders moewe afspreken da den eersten ticketten kopt. Of gadet lukken?

Awel, normaal ga'k het dees weekend zeker weten oft ga lukken... Moest zijn da we der ind geraken,kn we mss best zo'n systeemke afspreken é Klaat nog iet weten!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 19:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ti goed!

kzitten ier toch iedren dag, dus

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 25-09-2005 17:22 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

@Hypnos
GVD!! Kga der nie geraken... Ben hele dag op trampel en dinsdag morgen moe'k naar afspraak met ne prof die het nodig vond om die te verleggen naar dinsdag om 8u smorns...
Als ge gaat de leute alleszinds é!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2005 17:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dedjuuuu!

kzal wel wa fotoos trekken!

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 25-09-2005 17:31 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Echt klote hoor!! Gister alles geregeld voor vervoer en logies... Dan krijgk gvd op ne zondagmidd!! tel van die prof...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2005 17:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tegen 12 is het gedaan zu!

kzal mij voor 2 moeten amuseren

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 25-09-2005 17:38 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2005 17:34 schreef Hypnos het volgende:
tegen 12 is het gedaan zu!

kzal mij voor 2 moeten amuseren

Tja, optreden mss wel ja...Maar er is ook nie echt veel aan alsge dan sebiet moet voortgaan é... Zal voor andere keer worden vreesk! Denk dat eerstvolgende in Frontline voor mij Rompeprop zal worden

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2005 17:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

moet lachwekkend zijn

den 30sten in de negasonic ist ook metal, in Aalst. Met Wanhoop en zo

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 25-09-2005 17:50 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Rompeprop is echt wel geweldig live!! fantastische bindteksten en die zanger zat daar enkele gasten ferm te dissen
Optreden van Wanhoop in Aalst wistk nog niks van...we gaan direct op onderzoek!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2005 17:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 27-09-2005 20:08 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

@Hypnos: en? en? Hoe wast? Kheb weer wa gemist zeker? Fuck hé,das de tweede keer al datk Vader moet missen in een relatief klein zaaltje... Gelukkig spelen die mannen wel geregeld es in omstreken
Foto's???

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2005 11:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

buiten met ANorexia en mijn leuke vriendin Chris

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2005 12:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ze zagen er uit als clown, maar staat wel goed op foto!

Lost Soul beukte gewoon alles eraf!

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-10-2005 14:56 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 11:54 schreef Hypnos het volgende:

buiten met ANorexia en mijn leuke vriendin Chris

very nice pic!! lekker wazig Andere foto's zijn ook leuk, maar die mannen zien er inderdaad echt uit als clowns
Hoe is het btw gesteld met de ribben?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2005 15:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja goe zu! Kheb het maar een beetje voor mijn eigen gehouden, vriendin is niet zo voor wild "macho "-metal gedoe...

Mocht ik je ooit tegenkomen met haar, niets zeggen é!

zeg, gij zijt toch van Kludde not?

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-10-2005 15:05 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 15:00 schreef Hypnos het volgende:
ja goe zu! Kheb het maar een beetje voor mijn eigen gehouden, vriendin is niet zo voor wild "macho "-metal gedoe...

Mocht ik je ooit tegenkomen met haar, niets zeggen é!

zeg, gij zijt toch van Kludde not?

Deal!! Ik zwijg...
Ik ben niet de kerel uit Kludde neen Er zijt een subtiel verschil in onze nicks... Bij mij is snoodaerdt met dt en bij Kludde-man is't enkel met t...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2005 15:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

woehoe!!!

ik ga nu wel beetje werken. Den 23ste in Aalst metalmarket en de 31ste Hekelgem Negura Bunget

laoteruh!

signature

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-10-2005 15:17 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

op metalmarkt in aalst ben ik er zeker ook bij!! Negura Bunget wordt nog wat afwachten... financiën kunnen nog roet in het eten gooien

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com