|
Auteur: |
|
|
Aangezien Penumbra in ieder geval een fijne band is, zou het zo maar kunnen zijn dat ik kom. |
|
Ik ben er zeker. Penumbra vind ik echt goed en We, the Gods had ik graag willen zien in Metropool. Jammer genoeg heb ik het grootste deel van het optreden toen gemist. the only pleasure is pain |
|
Ja ik ook ... Maar nu ga ik ze heel erg van dichtbij meemaken (heb zelf klein beetje meegeholpen met dit optreden) |
|
Ik schaam me weer om het te vragen, maar heeft iemand nog slaapplaats voor deze gestoorde freak? |
|
De hele package staat ook de dag erna in de Baroeg in Rotterdam... En veel dank aan Jenje voor het over de streep trekken van Atak en daardoor is Baroeg ook akkoord gegaan.... Hopelijk wordt het een beetje gezellig! |
|
Graag gedaan Zorg er maar voor dat het een retegave avond wordt (like thats gonna be a problem) Beer afterwards ! |
|
Ben nu druk bezig voor de donderdag en de vrijdag.... |
|
Flyers al af ? |
|
Nope... Maar voor vrijdag heb ik nu ook een bevestiging: JC Kompleks - Heerhugowaard En de reacties uit Frankrijk zijn uitermate positief |
|
En het zal blijven bij 3 optredens... De donderdag was toch wat lastig te regelen... |
|
Ik ben er ook zeker!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik heb er nu al zin in ... |
|
Ik wil ze eigenlijk ook niet missen. maar ik weet nog steeds niet of ik er dan wel ben? |
|
Ik ben van de partij. Komen er nog mensen naar HHW/ Komplex vrijdag 22 feb? bla...bla...bla... |
|
zoals het er nu naar uitziet ben ik er de 23e en de 24e bij |
|
Ik ben 23 februari in Atak aanwezig. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Yep, want ik heb net 3 kaartjes besteld bij ATAK n.b. Zijn de flyers al klaar?? [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 21-01-2002 13:40] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Nope.... nog steeds geen tijd voor gehad... |
Index / Concerten |