IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Muziek 's nachts Vorige pagina | Volgende pagina
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 14-03-2004 20:42 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 1:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Welke muziek draaien jullie _alleen_ maar 's nachts? Ik merk dat ik Darkthrone en Burzum alleen maar 's nachts draai. Niet omdat dat 'moet', maar het gebeurt gewoon. Ik heb wel eens overdag die CD's opgezet, maar meestal (bijna altijd) drukte ik na 10 seconden op de stopknop. Maar 's nachts..... WOW. Immortal's 'Pure Holocaust' draai ik bv. vaak genoeg overdag, maar op de een of andere manier komen Burzum of Darkthrone alleen maar 's nachts langs. En dan wel bijna elke nacht.

Waarom?

En, hoe zit dat bij jullie?

S'nachts draai ik Waco Jesus

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-03-2004 20:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

's nachts bevalt Edenbridge my erg goed, maar mijn absolute nacht-topper blijft toch wel (hoe toepasselijk ) Nightwish !!

heerlijk!

Bruce Banner

' '
Usericon van ' '
Posted 14-03-2004 20:47 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Raison d'Etre - Within the Depths of Silence and Phormations is wel een cd die ik alleen 's nachts draai, of misschien 's avonds...

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 14-03-2004 20:47 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

s'nachts draai ik een cd met wind en deuren die kraken

Orion
Usericon van Orion
Posted 14-03-2004 20:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Metallica - Orion
Metallica - call of ktulu
Metallica - to live is to die
Hypnosia - gates of Cirith ungol

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 14-03-2004 20:53 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Laatst speelde de onderbuurman van mijn vriendin tot 4 uur 's nachts. Het erge was dat hij het niet echt heel goed kon.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-03-2004 21:18 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 maart 2004 20:53 schreef goblinjester het volgende:
Laatst speelde de onderbuurman van mijn vriendin tot 4 uur 's nachts. Het erge was dat hij het niet echt heel goed kon.

waar speelde hij mee?
@ orion: call of cthulhu

Bruce Banner

Curunír
Usericon van Curunír
Posted 14-03-2004 21:28 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Ik betrap er mezelf ook veel op dat ik bands als Darkthrone, Burzum en Mayhem vaak 's nachts opleg. Overdag is dat meestal Viking-metal.

"I find your lack of faith disturbing."

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-03-2004 21:35 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Bij mij liefst rustige muziek.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-03-2004 21:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik heb een playlist met 3000+ nummers en het boeit niet wat voor een tijd het is.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 14-03-2004 22:12 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Ik merk dat ik de afgelopen week vooral Boston of Demon heb gedraaid voor/tijdens het slapen gaan

[kromme zin, ik weet het]

FREEZE

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 14-03-2004 22:35 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 21:18 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
waar speelde hij mee?
@ orion: call of cthulhu

Oeps daar moest gitaar spelen staan.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

DeaconImp
Usericon van DeaconImp
Posted 14-03-2004 22:42 by DeaconImp Wijzig reactieProfiel van DeaconImpQuote dit bericht

Glory to the Brave= en Nightwish troues ook.

[Dit bericht is gewijzigd door DeaconImp op 14-03-2004 22:44]

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-03-2004 22:45 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 21:28 schreef Curunír het volgende:
Ik betrap er mezelf ook veel op dat ik bands als Darkthrone, Burzum en Mayhem vaak 's nachts opleg. Overdag is dat meestal Viking-metal.

Hmmm, andersom bij mij.

I am the 1%.

Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 14-03-2004 23:19 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

Meestal speel ik `s nachts ook veel burzum, taake, darkthrone enzo. die laatstgenoemde werkt trouwens ontzettend rustgevend op mij
Maar als ik in mijn nest lig en gewoon echt niet in slaap kan vallen zet ik iedere keer damnation van opeth op, dan lig ik gegarendeerd te pitten voordat de laatste paar tonen van windowpane(eerste nummer) mijn stereo verlaten...

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-03-2004 23:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 21:28 schreef Curunír het volgende:
Ik betrap er mezelf ook veel op dat ik bands als Darkthrone, Burzum en Mayhem vaak 's nachts opleg.

Jij bent een vlaming zeker?

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2004 23:52 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik lusiter het meeste s'nachts dus zo'n beetje alles maar als de zon goed schijnt ben ik veel meer geneigd vrolijke muziek op te zetten.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Skull
Usericon van Skull
Posted 15-03-2004 2:06 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Hoe harder hoe beter... meestal iets ala Octinomos, Rev. Kriss, etc.
Lekker slapen!

NP: Dido - White flag

- Mutatis mutandis -

WMP
Usericon van WMP
Posted 15-03-2004 2:13 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Heb nu The Locust opstaan, maar goed, aangezien ik net wakkker ben, is het voor mij nu ochtend.
Straks, richting werk, zal ik wel iets ala Shai Hulud opzetten. Lekkere oppeppende muziek...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-03-2004 7:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 20:47 schreef deathgore het volgende:
s'nachts draai ik een cd met wind en deuren die kraken

Ik laat wind en laat mijn bed kraken. Geen CD voor nodig.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-03-2004 8:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

's Nachts meestal Pink Floyd, of iets anders rustigs, 9 van de 10 keer geen metal!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 15-03-2004 8:20 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

hmm pink floyd ofzo..
donald fagen, dire straits, neil young, david crosby, jimi hendrix

zzz

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-03-2004 8:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 8:20 schreef testement het volgende:
dire straits, jimi hendrix
smaak in overvloed!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-03-2004 8:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

's Nachts vooral cd's waar je echt je tijd voor moet nemen om alle details op je te laten inwerken.

voorbeelden:
Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk
Alles van Limbonic Art
enz.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Curunír
Usericon van Curunír
Posted 15-03-2004 18:28 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 23:47 schreef MBMarduk het volgende:
Jij bent een vlaming zeker?

Uuh, inderdaad ja.
Had ik een spelfout gemaakt ofzo?

"I find your lack of faith disturbing."

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com