|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
's nachts bevalt Edenbridge my erg goed, maar mijn absolute nacht-topper blijft toch wel (hoe toepasselijk ) Nightwish !! heerlijk! Bruce Banner |
|
Raison d'Etre - Within the Depths of Silence and Phormations is wel een cd die ik alleen 's nachts draai, of misschien 's avonds... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
s'nachts draai ik een cd met wind en deuren die kraken |
|
Metallica - Orion Metallica - call of ktulu Metallica - to live is to die Hypnosia - gates of Cirith ungol Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Laatst speelde de onderbuurman van mijn vriendin tot 4 uur 's nachts. Het erge was dat hij het niet echt heel goed kon. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: waar speelde hij mee? @ orion: call of cthulhu Bruce Banner |
|
Ik betrap er mezelf ook veel op dat ik bands als Darkthrone, Burzum en Mayhem vaak 's nachts opleg. Overdag is dat meestal Viking-metal. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Bij mij liefst rustige muziek. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik heb een playlist met 3000+ nummers en het boeit niet wat voor een tijd het is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik merk dat ik de afgelopen week vooral Boston of Demon heb gedraaid voor/tijdens het slapen gaan [kromme zin, ik weet het] FREEZE |
|
quote: Oeps daar moest gitaar spelen staan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Glory to the Brave= en Nightwish troues ook. [Dit bericht is gewijzigd door DeaconImp op 14-03-2004 22:44] |
|
quote: Hmmm, andersom bij mij. I am the 1%. |
|
Meestal speel ik `s nachts ook veel burzum, taake, darkthrone enzo. die laatstgenoemde werkt trouwens ontzettend rustgevend op mij Maar als ik in mijn nest lig en gewoon echt niet in slaap kan vallen zet ik iedere keer damnation van opeth op, dan lig ik gegarendeerd te pitten voordat de laatste paar tonen van windowpane(eerste nummer) mijn stereo verlaten... |
|
quote: Jij bent een vlaming zeker? |
|
ik lusiter het meeste s'nachts dus zo'n beetje alles maar als de zon goed schijnt ben ik veel meer geneigd vrolijke muziek op te zetten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hoe harder hoe beter... meestal iets ala Octinomos, Rev. Kriss, etc. Lekker slapen! NP: Dido - White flag - Mutatis mutandis - |
|
Heb nu The Locust opstaan, maar goed, aangezien ik net wakkker ben, is het voor mij nu ochtend. Straks, richting werk, zal ik wel iets ala Shai Hulud opzetten. Lekkere oppeppende muziek... |
|
quote: Ik laat wind en laat mijn bed kraken. Geen CD voor nodig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
's Nachts meestal Pink Floyd, of iets anders rustigs, 9 van de 10 keer geen metal! |
|
hmm pink floyd ofzo.. donald fagen, dire straits, neil young, david crosby, jimi hendrix zzz |
|
quote:smaak in overvloed! |
|
's Nachts vooral cd's waar je echt je tijd voor moet nemen om alle details op je te laten inwerken. voorbeelden: Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk Alles van Limbonic Art enz. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Uuh, inderdaad ja. Had ik een spelfout gemaakt ofzo? "I find your lack of faith disturbing." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |