IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bandshirts Vorige pagina | Volgende pagina
Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 24-09-2005 19:47 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

omg zometeen word het nog uniformen dragen man dit slaat nergens op ben het zeker eens met de andere geen shirt en geen schoenen aan doen !

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2005 19:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik mocht zelfs geen bad religion pull andoen... zat op katholieke school

signature

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2005 21:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2005 19:47 schreef Spermarcel het volgende:
omg zometeen word het nog uniformen dragen man dit slaat nergens op ben het zeker eens met de andere geen shirt en geen schoenen aan doen !

Ben anders flink voorstander van schooluniformen ... leren kinderen dat elk kind gelijkwaardig is en dat je gene andere status krijgt door ene broek of shirt van een duur merk.

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 24-09-2005 22:09 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2005 21:31 schreef Jenje het volgende:
Ben anders flink voorstander van schooluniformen ... leren kinderen dat elk kind gelijkwaardig is en dat je gene andere status krijgt door ene broek of shirt van een duur merk.

I agree

O'er the surging flood of sea my spirit flies...

Vr.M
Kleine Boze Wolf
Usericon van Vr.M
Posted 24-09-2005 22:32 by Vr.M Wijzig reactieProfiel van Vr.MQuote dit bericht

Ben ik het ook mee eens. Dat stukje vrijheid inleveren zou een hoop problemen oplossen.
Profileren doe je dan maar lekker na schooltijd.

Overigens lijkt het gaan verbieden van bepaalde kleding me onbegonnen werk.
Over bepaalde symbolen zoals hakenkruizen kun je nog enigzsins objectief zijn wanneer dat soort symbolen al verboden zijn, maar als bandshirts of hoofddoekjes, hebben voor iedereen weer een andere betekenis.

Vrij achterlijk van de school als die n.a.v. zo'n klacht van een brugklasleerling dit soort acties onderneemt. Op zich hebben ze geen poot om op te staan... maarja, zij nemen de beslissingen. Zo'n meldpunt racisme o.i.d. vind ik wel een mooie oplossing. Ben wel benieuwd of je daar nu echt verder mee komt.

Je maintiendrai!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-09-2005 22:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2005 21:31 schreef Jenje het volgende:

Helemaal mee eens.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-09-2005 22:37 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dan dragen ze wel een duurder horloge dan de anderen. Of een hippere brommer.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-09-2005 22:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Of een duurdere [vul willekeurig trendy puberding in]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2005 23:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2005 22:32 schreef Vr.M het volgende:
Ben ik het ook mee eens. Dat stukje vrijheid inleveren zou een hoop problemen oplossen.
Profileren doe je dan maar lekker na schooltijd.

Overigens lijkt het gaan verbieden van bepaalde kleding me onbegonnen werk.
Over bepaalde symbolen zoals hakenkruizen kun je nog enigzsins objectief zijn wanneer dat soort symbolen al verboden zijn, maar als bandshirts of hoofddoekjes, hebben voor iedereen weer een andere betekenis.

Vrij achterlijk van de school als die n.a.v. zo'n klacht van een brugklasleerling dit soort acties onderneemt. Op zich hebben ze geen poot om op te staan... maarja, zij nemen de beslissingen. Zo'n meldpunt racisme o.i.d. vind ik wel een mooie oplossing. Ben wel benieuwd of je daar nu echt verder mee komt.
Frans systeem overnemen, ALLE tekenen van religie/levensovertuiging in openbare/onderwijs gebouwen verbieden. Hop

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2005 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2005 23:12 schreef Jenje het volgende:
Frans systeem overnemen, ALLE tekenen van religie/levensovertuiging in openbare/onderwijs gebouwen verbieden. Hop

levensovertuiging gaat wel erg ver en kan zeer ruim geïnterpreteerd worden denk ik.

signature

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2005 23:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bij uniforms horen schoenen, juwelen etc etc verbieden. Probleem opgelost.

Kinderen leren meteen discipline EN ik vermoe ddat het ook nog aftrekbaar is voor de belasting.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2005 23:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2005 23:16 schreef Jenje het volgende:
Bij uniforms horen schoenen, juwelen etc etc verbieden. Probleem opgelost.

Kinderen leren meteen discipline EN ik vermoe ddat het ook nog aftrekbaar is voor de belasting.

dan zit je nog met kapsels

signature

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2005 23:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kapsels geven erg weinig verschil in financiele status van ouders aan ...

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-09-2005 23:19 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 september 2005 22:37 schreef Oud Vuil het volgende:
Of een hippere brommer.

Pssst...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2005 23:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2005 23:19 schreef Oud Vuil het volgende:
Pssst...
Mogen ze toch pas vanaf hun 16e op dus tja ...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2005 23:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2005 23:18 schreef Jenje het volgende:
Kapsels geven erg weinig verschil in financiele status van ouders aan ...

bwa... misschien niet over de financiële status, maar wel over achtergrond oa. Mechen, lengte, verzorging... zelfde van make up en parfum en zo

signature

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2005 23:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach kleine verschillen zullen er altijd zijn. Maar kinderenb steken elkaar de ogen uit met vooral kleren en gadgets.

Haal dat weg en ze zullen meer op elkaar anagewezen zijn

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-09-2005 23:22 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 september 2005 23:19 schreef Jenje het volgende:
Mogen ze toch pas vanaf hun 16e op dus tja ...

Lees voor brommer fiets!

Moet ik nou alles uitleggen?

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 24-09-2005 23:23]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2005 23:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dus je vind dat ze in alles gelijk moeten zijn?

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-09-2005 23:26 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Welnee. Iedereen gaat z'n gang maar. De wereld gaat toch naar de klote en best snel ook, dus wat maakt het allemaal uit.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2005 23:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stel Wim, wonderen gebeuren en jij en ega krijgen een kleine. Zou jij willen dt die op school afgerekend wordt op jouw beroerde modesmaak?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2005 23:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Liever op mijn slechte modesmaak dan op die van een ander

signature

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-09-2005 23:29 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 september 2005 23:27 schreef Jenje het volgende:
Stel Wim, wonderen gebeuren en jij en ega krijgen een kleine. Zou jij willen dt die op school afgerekend wordt op jouw beroerde modesmaak?

Tuurlijk! Word hij/zij groot en sterk van!

Of een psychopaat.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2005 23:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kinderen zijn bikkelhard tegen elkaar, en al wil je als ouder niet dat je kind meegaat lopen, als je kind buiten de groep valt heb je evenzeer een probleem.

Regels als schooluniformen helpen daarbij vind ik

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-09-2005 23:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nou ja, helpt idd, maar het is geen wondermiddel. Zal het pesten waarsch. wel iets verminderen.

Maar goed, je zegt het zelf al, kinderen zijn bikkelhard.

Dat ene dunne mannetje, lelijk meisje met brilletjes of autochtoontje/ allochtoontje zal toch wel geziekt worden.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com