|
Auteur: |
|
|
ik heb monitor mix voor ze gedaan, en al waren ze muzikaal wel goed... ik vond het ERG... ERGGGG!!!! gay... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ze zijn erg gaaf! ze hebben nu trouwens een nieuwe toetsenist, en die maakt de band weer compleet |
|
|
|
helemaal mee eens aardig wat videomateriaal op de site trouwens |
|
Mwa, kan ermee door. Heb Receiving Tomorrow hier wel in de kast liggen, maar hij boeit me meestal niet genoeg om hem er ook daadwerkelijk uit te halen. Niet slecht though. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Nieuwe album komt waarschijnlijk nog dit jaar uit, heb ik uit betrouwbare bron vernomen |
|
Gave band inderdaad! Het vorige album was al opgenomen in 2001 oid en kwam pas in 2003 uit. Er zit dus 5 jaar tussen Receiving Tomorrow en de volgende, dat zul je ook zeker gaan merken! Wordt erg gaaf als het goed is. |
|
Pas geleden de lieden nog aan het werk gezien en veel nieuw materiaal gehoord. Wordt hoog tijd dat deze band internationaal doorbreekt, vandaar de *rotschop* [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-11-2006 20:09] |
|
ik vind de DJ Paul cover wel leuk, het eigen werk doet me niet veel |
|
Mies, je wordt op je wenken bediend: quote:Eindelijk |
|
Nice, album + single gaan zeker gekocht worden! |
|
Surreal draait inmiddels zijn eerste rondjes in de speler hier in Huize Judge. Wederom een lekker plaatje hoor. De heren zijn er zeker op vooruit gegaan |
|
quote: Gemeen hoor, ik moet nog een maand wachten... |
|
dat komende plaatje klinkt bijzonder leuk! staat me veel meer aan dan Aïna signature |
|
Dear all, Xystus exists for 10 years now... Or at least, I started drumming 10 years ago and started playing some Metallica stuff with our singer Bas on our attic... And we consider that to be the beginning of Xystus. To celebrate this we have uploaded a new site (which is temporarily) where you can download 9 never before released recordings, among which 2 never before released songs. Also, 6 songs from the different albums are available for download. We will add new material every once in a while, so keep checking back! Thanks and cheers, Ivo -=XYSTUS=- http://www.xystus.nl |
Index / Heavy Metal |