|
Auteur: |
|
|
De begeleidende band van G.G. Allin, met in z'n gelederen onder meer de broer van G.G., Merle Allin, gaat in november door Europa touren. Nov 11: Frankfort Nov 12: Cologne - Sonic Ballroom Nov 13: Kontich / B-Lintfabriek Nov 14: Germany (Aachen) Nov 15: Amsterdam - TBA Nov 16: Copenhagen / DK-Stengade 30 Nov 17: Oslo - Elm Street Nov 18: Gothenburg - Sticke Fingers Nov 19: Stockholm - TBA Nov 20: TBA Nov 21: TBA Nov 22: TBA Nov 23: TBA Nov 24: TBA Nov 25: Hamburg - Hafenklang Nov 26: Spelle - JZ Spunk Nov 27: Berlin - Mudd Club Nov 28: Jena - Rosenkeller Nov 29: Germany - TBA Nov 30: Austria or Switzerland Dec 01: Austria or Switzerland Dec 02: Germany - TBA Dec 03: Leipzig - Conne Island Ondanks dat de exacte locatie in Amsterdam nog niet bekend is denk ik dat ik er wel even heen ga, ben er toch in een handomdraai. Wordt vast wel goed. Meer informatie hier |
|
Nee, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Vraag me af hoe druk het wordt, denk niet dat er al te veel animo voor is, ik ga me goed vermaken in ieder geval. |
|
Hmm.. Geen freakshow, dus alleen maar saaie kutmuziek. Ik pas. |
|
Als ze in de buurt waren was ik wel langs gekomen. Alleen al om totaal bezopen, alles te verneuken daar. Gewoon om te kijken wat voor reactie ik zou krijgen. Laat ff weten hoe het was... Suck my piss |
|
|
|
quote: UPDATE: Nov 14: Den Haag/NL - Dystopia Nov 15: Day Off - Driving Alleen in Den Haag dus. Mischien ga ik er wel heen. |
Index / Concerten |