|
Auteur: |
|
|
jullie spelen wel vaak in de Exit in G |
|
quote: Klopt, komt omdat we daar repeteren en omdat daar altijd veel volk opaf komt. maar er staat nog wel meer op de planning |
|
Teotwawki deathmetal "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: lol |
|
quote: Wat is 't dan volgens jou? Misschien wat thrash- en doom-invloeden, maar volgens mij is't toch voornamelijk death... Ach ja, 't is in ieder geval wel gaaf [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-09-2005 15:05] |
|
quote: Ik heb hier alleen cd'tje liggen. Dat zouden ze live dus veeeeeel bruter moeten klinken, want de cd liet een vreemde indruk achter. Geen DM iig. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 28-09-2005 14:53] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Van hun site: Vooral aan het begin werd er nog veel geëxperimenteerd met andere stijlen, maar de laatste jaren is het materiaal van Teotwawki het best te beschrijven als death-metal. Misschien is dat CD'tje dan al wat ouder... Wat ik ervan gehoord heb is in ieder geval melodische death, maar over 't algemeen rustiger dan wat wij maken [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-09-2005 15:06] |
|
Oké, nu word ik wel nieuwsgierig "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 03-10-2005 22:52] |
|
Fatlip heeft afgezegd, Pharmacon uit Apeldoorn vervangt: www.pharmacon.tk |
|
quote:verkeerde URL, zorgt voor inlogscherm ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 07-10-2005 11:04] |
|
Asje... |
|
Hmmm daar spelen wij in januari met xenomorph Een kleine snol zit zo vol. |
|
Wanneer is dat dan precies? Als Jenje nu ff z'n quote verandert zijn we ook van dat irritante inlogschermpje af... |
|
*schop* Vanavond dus... |
|
Ik ga wel een kijkje nemen denk ik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Index / Concerten |