|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Yes, en ik ga daar ook een review over schrijven. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
ik ga ook I have chosen night to be my guide |
|
Toen ik 2 weken geleden bij Nevermore was, hadden ze de kaarten in de aanbieding alleen voor die avond 2 voor de prijs van 1. Volgens mij zijn ze bang dat het niet druk genoeg word :p |
|
quote:ben benieuwd....in Nederland zijn ze inderdaad minder in trek dan in Duitsland... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
She_Devil heeft mail . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
hmm volgens mij wordt t niet zo druk...jammer! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Het was super!!!! Leuk om je nog eens te zien She-Devil. En goed werk geleverd met het licht! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: +1 Wil je, als ik de volgende keer mijn camera wel bij me heb, ook weer achter die knoppen gaan zitten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ga jij wel eens zonder je camera de deur uit!? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Soms wel ja. Meestal, zoals gisteravond bijvoorbeeld, heb ik daar dan al tijdens het concert spijt van. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
in hardenberg waren ze toch ook al? met accoustic set? misschien ga ik nog wel in 013... toch wel hele leuke band I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Damn! Zie dit NU pas! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Marcel, kappen daarmee. ZM heeft ook een mooie concertagenda: http://www.zwaremetalen.com/concertagenda.php ZO. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Heb je een tijdmachine dan? Concert was gisteren in 013 en afgelopen vrijdag in Hardenberg. |
|
quote: Ik mis al direct 1 Spock's Beard concert waar ik heen ga. ZO. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ach Ralph, je hebt niets gemist, hooguit een sloot Sava klassiekers. AAAHHH. CONCERT VAN HET JAAR. Eerdaags recensie on-line. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote:had ik er maar één... goed nu nog 5 jaar wachten op de volgende (eventuele) tour I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ghehehe, is zo voorbij die 5 jaar. |
|
Ben gister in Duitsland geweest in de Zeche in Bochem. En ik ga zondag nog een keer. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: On-line, dus . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: slomerds. Wij van 3VOOR12/Tilburg hadden m al een dag erna online, as usual (ook met stephans foto's). http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=26395&magazines=26396&news=194666 |
|
was een supertour! ontzettend gave tijd gehad alleen jammer dat de promotie een beetje klote was, anders was het misschien drukker geweest, aangezien bijna alles wat ze spelen savatage was,en Jon eigenlijk Savatage IS...de gitaristen doen niet onder voor Caffrey! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Review online op www.fyu.be Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
nieuwe data :-) ook in Nederland deze keer 04/15/2006 Gysenberghalle, Herne, Germany (festival) 04/16/2006 Löwensaal, Nuremberg, Germany (festival) 04/18/2006 Planet Music, Vienna, Austria (festival) 04/19/2006 Wighwam, Budapest, Hungary 04/21/2006 Rainbow, Milan, Italy 04/22/2006 Tempo Rock, Reggio Emilia, Italy 04/24/2006 Backstage, Munich, Germany 04/25/2006 venue TBA 04/26/2006 Boerderij, Zoetermeer, Netherlands 04/28/2006 Juz Live Club, Andernach, Germany 04/29/2006 Oktoberhallen, Aalst, Belgium (festival) 04/30/2006 venue TBA, Aalst, Belgium (acoustic show) 06/23-24/2006 Bang Your Head Festival, Balingen, Germany 07/07-08/2006 Rock Harz Festival, Osterode-Dorste, Germany 07/28-30/2006 Metalway Festival, Gernika, Spain zooo'n zin in de tour wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |