|
Auteur: |
|
|
Christmassacre, Steenwijk - de Buze: Salacious Gods, Fluisterwoud & Lugubre Dinsdag 25 December sebinsagoil |
|
cool alleen moet sparen voor januari heb ik 2 concerten plus nog groot feest dus anders was ik misschien wel gegaan |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 25-11-2002 16:51] sebinsagoil |
|
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 25-11-2002 16:52] sebinsagoil |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 25-11-2002 16:52] sebinsagoil |
|
jazekers Iced Earth word vet |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 11-03-2002 11:26] sebinsagoil |
|
Heren, het is niet de bedoeling dat er hier geslowchat word. Hier bestaan andere middelen voor. Heads I win, tails you lose |
|
oh sorry mijn exuses |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 25-11-2002 16:53] sebinsagoil |
|
quote: ICED EARTH speelt anders ook in Hardeberg hoor.. maar 013 is natuurlijk een stuk mooiere zaal voor zo'n groot concert (2,5 uur! waarschijnlijk (gehoord van 013-medewerkers) 3 sets, een set oude nummers, een recente nummers, en uiteraard een horrorshow set!,,, ) en alle ZM'ers die naar I.E. gaan gaan naar 013.. |
|
quote: Of naar Hof Ter Lo op 18 januari!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Heheh... ja dat is waar,.. volgens mij zijn er zelfs ZM'ers die zo concertzaaltechnisch gunstig wonen dat ze naar Hof Ter Lo EN 013 gaan... |
|
Waar ligt steenwijk eigenlijk ergens? |
|
Kilometertje of 30/40 beetje links boven Zwolle. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Is me toch een beetje te ver weg, anders was ik misschien wel gekomen. |
|
ik ga de dag r voor |
Index / Concerten |