IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Slipknot concert Vorige pagina
Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 31-12-2001 4:11 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

die-hard fan???

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2001 17:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

...niet? Dan schatte ik je ff verkeerd in, sörry.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 31-12-2001 17:13 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

die maskers zijn inderdaad nogal dom maar als je verder kijkt dan dat zie ik toch aggressieve metal naar voren komen

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-01-2002 17:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

aggressieve metal, ja alles wordt 100 keer doorgedraaid bij die gasten. Het lijkt allemaal op elkaar. Kutherrie is het

"This one is older than shit, heavier than time!"

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-01-2002 19:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die eerste cd heeft wel degelijk enige variatie en power... die 2e was idd erg eentonig...

Je moeder.

witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 01-01-2002 19:20 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Ik vond de eerste anders ook al snel erg saai

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 01-01-2002 21:25 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2001 17:01 schreef Greycloak het volgende:
...niet? Dan schatte ik je ff verkeerd in, síº‹í²¹.

Geeft niet, ik blijf van je houden

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-01-2002 23:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2002 21:25 schreef Iron Maiden het volgende:
Geeft niet, ik blijf van je houden

Dat zou ook es niet zo moeten zijn, lol. Maar ga jij maar lekker door met luisteren naar wat jij leuk vindt hoor, alleen draai het ajb niet als ik er ook ben. Dank U.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 01-01-2002 23:35 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 31 december 2001 3:33 schreef Greycloak het volgende:
Het platenlabel vond het blijkbaar nodig deze volgorde aan te houden, om een nieuw sprintpaard een kans te geven. En die ouwe paarden van In Flames zijn volgens mij wel blij te mogen touren, maar ik denk zelf niet dat ze het leuk vinden om voor die clowns aan te moeten spelen. Niet dat ze anders niet aan touren zouden zijn begonnen, hoor... Kzie ze gemiddeld eens per 2 jaar, haha. Maar toch blijf ik erbij dat er niveau verschil inzit, alleen al vanwege het gedoe met die nu-hype. Ze zijn er op tijd op ingesprongen, en da's mooi handig. Daarom staan ze ook in die populaire top 40, en In Flames niet, omdat die hun eigen ding doen. En dat hele image gedoe, maskertjes enzo... Ik kan dat echt niet anders zien dan interessant doenerij, het spijt me wel. Maar dan mag een ander het nog wel leuk vinden, en hun teksten slaan tenminste ergens op, kan ik van een Fred Durst niet zeggen. Nookie, kom op zeg...
Fred Durst is toch van Limb Bizkit? Maar hoe dan ook, ik acht In Flames tegenwoordig wel geschikt om met een band als Slipknot te touren. Zie het zo: In Flames probeert steeds een populairdere stijl en Slipknot probeert deathmetal. Zal me niet verbazen als het allemaal vriendjes van elkaar zijn.

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 01-01-2002 23:35 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Nah ja... en ik maar luisteren naar die bagger van jou...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-01-2002 23:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2002 23:35 schreef Iron Maiden het volgende:
Nah ja... en ik maar luisteren naar die bagger van jou...

Nee, ik neem nog een keer weer een "The Best of Gerald's Verzameling" mee...

Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 03-01-2002 16:55 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik ben niet zo slipknot fan, maar ze zijn ook niet zo beroerd hoor

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 04-01-2002 1:28 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Zie je wel Grey... ik is nie de enige debiel die er nog wat in hoort

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2002 1:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Beide vrouwen, zeker...?

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-01-2002 11:36 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nou ja, dan moet ik het ook maar aan gaan horen aangezien ik sindskort 80% vrouw ben.

hellblade
Usericon van hellblade
Posted 04-01-2002 13:49 by hellblade Wijzig reactieProfiel van hellbladeQuote dit bericht

ik zou zew wel eens live willen zien om die lijers te kunnen killen --- to slipknot

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-04-2006 13:45 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 13:49 schreef hellblade het volgende:
ik zou zew wel eens live willen zien om die lijers te kunnen killen --- to slipknot

is het je ondertussen al gelukt na 4 jaar?

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-04-2006 13:50 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Hmm, ik ben toen in 2001(?) in de HMH geweest. Moet zeggen: goed concert!

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 19-04-2006 15:26 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 13:49 schreef hellblade het volgende:

Bwahaha, je zou in je broek schijten vanwege de geweldige show die je zou zien. Als je erbij was laatst in Paradiso zou je dat niet kunnen ontkennen. Maarja het is natuurlijk nog steeds 'stoer' om ze uit te zeiken, lekker aan je metal imago werken. Flikker gewoon op, als 't niet je smaak is fair enough, maar ga geen onzin uit lopen kramen.

skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 19-04-2006 15:37 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 19 april 2006 15:26 schreef Disciple het volgende:
Bwahaha, je zou in je broek schijten vanwege de geweldige show die je zou zien. Als je erbij was laatst in Paradiso zou je dat niet kunnen ontkennen. Maarja het is natuurlijk nog steeds 'stoer' om ze uit te zeiken, lekker aan je metal imago werken. Flikker gewoon op, als 't niet je smaak is fair enough, maar ga geen onzin uit lopen kramen.

pas maar op met die gast, volgens z'n profiel heeft íe "killing humans" als hobby,brrrrrr

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-04-2006 21:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2006 13:50 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Hmm, ik ben toen in 2001(?) in de HMH geweest. Moet zeggen: goed concert!

Concert in 2000 in 013.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-04-2006 22:14 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 19-04-2006 23:00 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

<>

[Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 19-04-2006 23:00]

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

slome
Usericon van slome
Posted 19-04-2006 23:13 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2006 15:26 schreef Disciple het volgende:
Flikker gewoon op, als 't niet je smaak is fair enough, maar ga geen onzin uit lopen kramen.

Ja inderdaad!!!!1111 Fuck Tool!!1111!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com