|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
die-hard fan??? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
die maskers zijn inderdaad nogal dom maar als je verder kijkt dan dat zie ik toch aggressieve metal naar voren komen |
|
aggressieve metal, ja alles wordt 100 keer doorgedraaid bij die gasten. Het lijkt allemaal op elkaar. Kutherrie is het "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
die eerste cd heeft wel degelijk enige variatie en power... die 2e was idd erg eentonig... Je moeder. |
|
Ik vond de eerste anders ook al snel erg saai |
|
quote: Geeft niet, ik blijf van je houden Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Dat zou ook es niet zo moeten zijn, lol. Maar ga jij maar lekker door met luisteren naar wat jij leuk vindt hoor, alleen draai het ajb niet als ik er ook ben. Dank U. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Fred Durst is toch van Limb Bizkit? Maar hoe dan ook, ik acht In Flames tegenwoordig wel geschikt om met een band als Slipknot te touren. Zie het zo: In Flames probeert steeds een populairdere stijl en Slipknot probeert deathmetal. Zal me niet verbazen als het allemaal vriendjes van elkaar zijn. |
|
Nah ja... en ik maar luisteren naar die bagger van jou... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Nee, ik neem nog een keer weer een "The Best of Gerald's Verzameling" mee... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik ben niet zo slipknot fan, maar ze zijn ook niet zo beroerd hoor |
|
Zie je wel Grey... ik is nie de enige debiel die er nog wat in hoort Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Beide vrouwen, zeker...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou ja, dan moet ik het ook maar aan gaan horen aangezien ik sindskort 80% vrouw ben. |
|
ik zou zew wel eens live willen zien om die lijers te kunnen killen --- to slipknot |
|
quote: is het je ondertussen al gelukt na 4 jaar? |
|
Hmm, ik ben toen in 2001(?) in de HMH geweest. Moet zeggen: goed concert! |
|
quote: Bwahaha, je zou in je broek schijten vanwege de geweldige show die je zou zien. Als je erbij was laatst in Paradiso zou je dat niet kunnen ontkennen. Maarja het is natuurlijk nog steeds 'stoer' om ze uit te zeiken, lekker aan je metal imago werken. Flikker gewoon op, als 't niet je smaak is fair enough, maar ga geen onzin uit lopen kramen. |
|
quote: pas maar op met die gast, volgens z'n profiel heeft íe "killing humans" als hobby,brrrrrr |
|
quote: Concert in 2000 in 013. |
|
|
|
<> [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 19-04-2006 23:00] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Ja inderdaad!!!!1111 Fuck Tool!!1111! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |