IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : The Fall of Troy
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-09-2005 10:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Toch maar weer even onder de aandacht brengen:

The Fall of Troy uit Seattle USA brengt een soort mengelmoes van The Mars Volta (zang af en toe), Psyopus (gitaarloopjes) maar dan een stukje "toegankelijker". Heerschend bandje!!

Liefhebbers checkt het uit:

Mp3





Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 29-09-2005 11:28 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2005 10:55 schreef NecRobert het volgende:
Toch maar weer even onder de aandacht brengen:

The Fall of Troy uit Seattle USA brengt een soort mengelmoes van The Mars Volta (zang af en toe), Psyopus (gitaarloopjes) maar dan een stukje "toegankelijker". Heerschend bandje!!




Het lijkt inderdaad wel een beetje op The Mars Volta. Technisch is de band erg goed (en dat voor zulke jonge gasten). Lovende recensies ook. Dit bandje gaat het zeker maken. Als ze maar niet gehyped gaan worden...


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 29-09-2005 11:32 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

mhhh... klinkt interessant, alleen ben ik verre van een fan van de zang bij the mars volta...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 29-09-2005 11:36 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Deze zang is wel erg, erg, erg irritant.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 29-09-2005 11:38 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2005 11:36 schreef Psychonaut het volgende:
Deze zang is wel erg, erg, erg irritant.


Ben er ook niet zo gecharmeerd van.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 29-09-2005 13:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Arrrrgghhggh!!




NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-09-2005 14:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

nou zeg


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-09-2005 16:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*downloading*


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-09-2005 16:46 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Klinkt prima, niks mis met de zanger


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 02-10-2005 13:48 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Gewaagd bandje in elk geval. Wel een tikje van de hak op de tak.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-10-2005 14:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vind ik best meevallen eigenlijk. Na een paar keer luisteren blijven de nummers al aardig hangen en zit er wel degelijk structuur in.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 04-10-2005 17:30 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Ik heb de plaat van deze band ook maar eens gedownload (sue me, als ik 'm goed vind koop ik 'm heus wel). Best vet. Ik dacht dat er alleen maar cleane zang in zou zitten, maar die gozer heeft een behoorlijk venijnige krijs. De normale zang valt ook best te behappen, zelfs best pakkend bij tijden. Good stuff.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-11-2005 16:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

FUCK! Dat hoor ik nu pas:

4 december

THE BLED
FEAR BEFORE THE MARCH OF FLAMES
FALL OF TROY

Patronaat Haarlem (kleine zaal, aangezien Gorefest in de grote zaal speelt).

Dit wil ik zien! Ikke dus aanwezig.



[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 28-11-2005 16:35]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-12-2005 13:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Fanaafont


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-12-2005 13:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ah, dat was Fall of troy....nee niet mijn band, mij iets te gezocht, gemaakt, hoe je het ook wilt noemen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-12-2005 15:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Gemaakt? Gezocht? Nee dat heb ik niet. Ik vind het juist een hoogst eigenzinnig bandje die ook nog eens erg spontaan op mij overkomt. Catchy en freaky tegelijk. I like it a lot.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-12-2005 8:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

GODVERDOMME wat een enorm vette band zeg!
Net 20 jaar en dan al zo'n optreden neerzetten! Ik ben iig blij dat ik daarvoor helemaal naar Haarlem ben afgereisd.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-12-2005 13:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 15:00 schreef NecRobert het volgende:
Gemaakt? Gezocht? Nee dat heb ik niet. Ik vind het juist een hoogst eigenzinnig bandje die ook nog eens erg spontaan op mij overkomt. Catchy en freaky tegelijk. I like it a lot.


dat kan, vind het altijd nog beter dan heel veel andere shit begrijp me niet verkeerd, maar vind het niet top....is gewoon persoonlijk..


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-06-2007 20:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

mijn mening moet ik enigszins herzien. Doppelganger vind steeds beter een plekje..

nieuwe plaat, Manipulator vind ik beter dan Doppelganger. Staan erg fijne nummers op, 'minder gezocht'


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-06-2007 0:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2007 20:49 schreef Spirit In Black het volgende:


nieuwe plaat, Manipulator
Daar wist ik helemaal niks van! Ga 'm meteen ergens op de kop proberen te tikken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 12-06-2007 21:13 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 28 november 2005 16:35 schreef NecRobert het volgende:
FUCK! Dat hoor ik nu pas:

4 december

THE BLED
FEAR BEFORE THE MARCH OF FLAMES
FALL OF TROY

Patronaat Haarlem (kleine zaal, aangezien Gorefest in de grote zaal speelt).

Dit wil ik zien! Ikke dus aanwezig.




damn Fear Before The March of Flames.. hoe waren die?



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-06-2007 21:15 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Die komen binnenkort (september) weer naar Nederland met The End en Heavy Heavy Low Low. Ze treden op in Doornroosje (Nijmegen) en Waterfront (Rotterdam).



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-06-2007 10:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2007 21:13 schreef CTTS het volgende:
damn Fear Before The March of Flames.. hoe waren die?
Die vielen erg tegen vond ik zelf. Rommelig en ongeinspireerd kwamen ze op me over. The Bled was al een stuk beter, laat staan de geweldige show van The Fall of Troy!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 13-06-2007 14:50 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 12 juni 2007 21:15 schreef Tenderstrike het volgende:
Die komen binnenkort (september) weer naar Nederland met The End en Heavy Heavy Low Low. Ze treden op in Doornroosje (Nijmegen) en Waterfront (Rotterdam).


Ich weiss! Erg benieuwd naar.



CTTS
Usericon van CTTS
Posted 13-06-2007 14:53 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 13 juni 2007 10:39 schreef NecRobert het volgende:
Die vielen erg tegen vond ik zelf. Rommelig en ongeinspireerd kwamen ze op me over. The Bled was al een stuk beter, laat staan de geweldige show van The Fall of Troy!


Hm ok, zonde.
Ik ga dat Fall of Troy eens checken. De nieuwe nrs op hun myspace hebben wel een redelijk hoog Coheed and Cambria gehalte.

[Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 13-06-2007 14:55]



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 20-04-2016 19:24 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

The Fall of Troy was al weer een tijdje aan het touren, maar vandaag is de nieuwe plaat OK uitgekomen en die geven ze gratis weg!

Twee voorproefjes:






Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen