|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik MOET daar heen!! Threnody heerstttttttt |
|
Ik ben aanwezig |
|
Dit is interessanter |
|
Ik ben 1,2 en 4 okt al in de Baroeg, dat vind ik wel ff genoeg |
|
[quote]Op 29 september 2005 12:50 schreef Der_Pim het volgende: Dit is interessanter neuh.. |
|
quote: lol |
|
up |
|
quote: en nog een keer *kick* |
|
aanwezig |
|
quote: Introductie-topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1894197/16 Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ook aanwezig vet om threnody weer te zien maar ook dominator!! dat was vorig jaar ook een groot feest |
|
|
|
burb |
|
zo nog 1 keer om hoog |
|
*schop* Nou.. Wat een fakking succes... Er was niet echt veel volk. Dominatör was vet (stukken beter dan een paar weken terug in het theater!!), Threnody was wennen. Ik ben het nieuwe album aan het beluisteren, weet nog niet wat ik ervan moet vinden. |
|
quote: *luistert* Godver wat ben ik blij dat ik niet geweest ben Zenial |
|
quote: Tering wat een suffe riedeltjes, hoe kan dat nou? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hmmm.. Sinds 1997 niets meer gedaan, Menno Gootjes is bij de band weg etc.. Ik zet de plaat zo nog wel een keer aan, maar tot nu toe vind ik het slaapverwekkend saaie meuk. |
|
waarom denk je dat ik nie ben gegaan?? Threnody behoorde tot 1 van mn favoriete Nederlandse bands!! Zit ik die samples vd nieuwe plaat te draaien....... wat een teleurstelling zeg.......pffffffffffff Menno Gootjes weg, die zanger zn superstem/grunt weg en van diezelfde saaie ritmes pfffffffffffff |
|
quote: ik had het ook gehoord en vond het al raar dat jij het melodieuze death metal noemde carcasstrid |
|
quote: De eerste 3 cd's wel ja!!!! |
|
quote: ah ok.. nouja.. niks gemist dus! carcasstrid |
|
quote: Inderdaad. Ik had je nog een SMS gestuurd omdat ik dacht dat je ook zou komen, maar begrijpelijk dat je niet gegaan bent |
|
Paar fotootjes: Dominatör Threnody |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |