|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 15 oktober hebben we de Oostenrijkse Bon Jovi Coverband op de planken staan in ED & ROCCO`S. Dit is echt een sensatie. Mensen die het gehoord hebben horen haast geen verschil met de echte Bon Jovi. De voorverkoop is reeds gestart en kost 8 euro. Reserveren kan ook via : edenroccos@planet.nl [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-09-2005 23:51] |
|
Tsja, voor de liefhebber, lijkt me. Ik durf haast niet om een setlist te vragen. |
|
Rocco, heb je de mail nog ontvangen vd Metal Studs?? |
|
Jammer dat we dan niet kunnen vanwege een Sun Caged optreden maar je neemt 't toch op hé |
|
Ik dank Odin op m`n knieën dat ik er Niet bij kan zijn... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
8 Fucking euro voor een bon jovi coverband. jezus allemachtig. |
|
Ik zou nog geen 8 euro willen betalen voor de echte Bon Jovi. Die gast is nog irritanter dan een puist in je bilnaad in je tentamenweek. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: En dat is een aanbeveling? |
|
quote: Je moeder. |
|
Whoooohooooohooooooeeehoooeeeeeehooeeeeeeehooehoehoe, you give lohove...a bad name *maakt een vrolijk huppeldansje* Of zingen ze in het Duits? Hatsjikidee! |
|
"Geschossen im Herz... Und du bist Schuldig... Du gibst Liebe... Ein schlechter name!" Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Klinkt idd een stuk beter Hatsjikidee! |
|
Hehe, dat klinkt zo mogelijk nóg fouter! |
|
quote: Daarom! Hatsjikidee! |
|
quote: goed fout! ein bier fur dich [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 30-09-2005 21:51] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Index / Concerten |