|
Auteur: |
|
|
Ontdekt op DDD4 Erg gave Ierse (toch?) band die een erg trage versie van Grief speelt ... lekker klapperend bassgeluid en zieke vocalen. www.wreckofthehesperus.net |
|
quote: Erg gaaf inderdaad, gisteren zien spelen.. mag van mij nog wel een keer |
|
Maar wat was ere nou aan de hand met die bassist(e)? Stond de hele tijd maar met de rug naar het publiek met zo'n gewaad aan. Was ie zo verlegen? Zenial |
|
Ik vond het wel tof eigenlijk. Lekker afstandelijk. Jammer dat ik er geen cd van kon ontdekken. Vond het de gaafste band van de avond. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Was wel zeker een demo van te kopen! Erg lekker schijfje ook!! |
|
Fuk! Waar dan? Of was ie misschien al snel uitverkocht? Ik ga wel ff op de site kijken of ik em kan ontdekken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Hij lag helemaal in de hoek (aan de linkerkant) Het is dat ik zag waar Jenje hem vandaan haalde [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-10-2005 17:34] |
|
Op de site kun je ook een oudere demo bestellen En ik heb weer aan Pim te danken dat ik de demo vond. Ze hadden em flink verborgen .... Gaaf schijfje trouwens |
|
Had ik het nou maar gevraagd aan iemand, maar ik dacht dat als ik em niet zag hij er wel niet zou zijn. Naja binnenkort maar even mail naar de andere kant van de noordzee. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik lees net dat ze op 8 oktober optreden met Negura Bunget. Nadeel hiervan is dat het in Dublin is |
|
Vliegtickets naar Ierland zijn niet zo duur. |
|
Zwemmen is goedkoper Elk voordeel heb zijn nadeel |
|
Jaja, ik heb hem weer opstaan Broeeeeeeeemmmmm Broeeeeeeeemmmmm [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-10-2005 20:47] |
|
Joah, kende ze al een poosje...Live nog gaver dan op de demo iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
net de cd terminal dirge gekocht voor 2,50 ... klinkt wel erg lekker... vooral de zang heerscht I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hm..waar heb je die gekocht dan Terminal Dirge moet ik nog steeds hebben, op DDD hadden ze hem helaas niet meer. |
|
2de hands cd zaak in tilburg I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zeker maar een exemplaar beschikbaar? |
|
Voor de liefhebbers: The debut album from the funeral doom band Wreck of the Hesperus entitled 'The Sunken Threshold' has been released and is available through Aesthetic Death Records. The track Listing: (42 minutes) 1. Stop the Black Coffins 2. Grave Signal 3. The Osseous Tomb For details and ordering information, visit the band's link below. http://www.wreckofthehesperus.net/ |
Index / Heavy Metal |