|
Auteur: |
|
|
Al her en der rondgevraagd, maar niemand die me mee kan zeulen trein is me te duur, 75 euro bijelkaar dan ofzo .. iig, wat ik me afvroeg, is er iemand in de buurt van venlo (of die daar langskomt) of brabant/gelderland die naar Dream Theater gaat 10 oktober (anders 11 no prob), en nog een plaatsje overheeft in zijn/haar auto? Ik ben geen actief deelnemer aan dit forum dus mss dat dit een beetje 'arrogant' of hoe dan ook overkomt, maar ik ben zo fucking verslaafd aan DT en eigenlijk gewoon wanhopig.... kheb nog geen ticket, maar mocht ik een kans zien om vervoer te regelen ga ik die natuurlijk meteen halen. Enige hulp wordt zeer gewaardeerd Greets, Stan stanbanaan@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Banaan op 02-10-2005 23:03] |
|
Is DT niet allang uitverkocht? |
|
Ehm ik meende van niet hoor..? Wou sowieso morgen ff gaan checken @ postkantoor... |
|
Lijkt me wel een band die vlot uitverkoopt. |
|
mail mij op collision@wanadoo.nl |
|
collision-tammi kon me niet helpen (toch bedankt) iemand iemand iemand?!! |
|
quote: Hmmzz, kortingskaart voor de trein is ook niet wat? Scheelt bijna de helft in kosten. |
|
quote: Kortingskaart aanvragen bij de NS. Kost een paar centen maar dat heb je er zo uit als je regelmatig met de trein reist. |
|
quote: Nou je kan iemand vragen of die wil meereizen met kortingskaart, er mogen 3 mensen zonder kaart meereizen op 1 kortingskaart. Je kunt van te voren op www.ns.nl een kortingskaart kopen en wat weken wachten. Ook kun je een kortingskaart aan de kassa kopen bij loket op station, krijg je meteen een tijdelijke mee zodat je die wel direct kunt gebruiken. Eventueel zou je kunnen wachten op de eerste trein terug of een hotel/ander logeer adres kunnen pakken. Ik zie overigens ook nergens staan vanaf welke plaats en naar welke plaats je wilt gaan, geen specifieke namen. Is misschien wel handig voor de rest om te weten. |
|
Doe maar verder hierin. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1416426 On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Index / Concerten |