IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : RIVERSIDE , Vrijdag 14 oktober in Sjiwa, Baarlo (Limburg)
renejanssen
Usericon van renejanssen
Posted 03-10-2005 14:07 by renejanssen Wijzig reactieProfiel van renejanssenQuote dit berichthttp://www.progpower.nl/

Hoi,

Op vrijdag 14 oktober speelt de Poolse band RIVERSIDE in Sjiwa te Baarlo (in Limburg). Support act is het Nederlandse THE AURORA PROJECT.

Kaarten zijn in de vvk te verkrijgen via www.progpower.com, 8 euro. Aan de dagkassa kosten ze 10 euro.

Er gaan slechts 175 kaarten in de verkoop aangezien het optreden in de kleine ruimte zal plaatsvinden. Dus ben je van plan te komen, reserveer dan je kaartje.

Groetjes,
Stichting ProgPower

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 03-10-2005 18:15 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Super! Ik zal er bij zijn, wil Riverside nu eindelijk wel eens live zien! Draai hun cd helemaal kapot en ben zeer benieuwd naar het nieuwe werk!!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 04-10-2005 19:11 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Hier gaan we ook écht bij zijn, was vorig jaar écht wel de topper/'t hoogtepunt van Prog Power en dat als invallende band
Riverside

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 05-10-2005 22:41 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Daar moet ik heen

Edit: kaarten gereserveerd

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 06-10-2005 11:57]

Ghislain Lambert
Posted 06-10-2005 22:14 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Yep kaarten hier ook gereserveerd!

renejanssen
Usericon van renejanssen
Posted 12-10-2005 22:10 by renejanssen Wijzig reactieProfiel van renejanssenQuote dit berichthttp://www.progpower.nl/

Even een reminder, aangezien het al aanstaande vrijdag plaatsvindt!
www.progpower.com
www.sjiwa.nl

Daops
Usericon van Daops
Posted 13-10-2005 17:01 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Present!

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 13-10-2005 17:06 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Ik helaas niet..

Maar ik ga wél naar Spock's Beard morgen!

Daops
Usericon van Daops
Posted 13-10-2005 17:21 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 17:06 schreef Ascension het volgende:
Ik helaas niet..

Maar ik ga wél naar Spock's Beard morgen!
Da's geen naar alternatief

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 13-10-2005 17:27 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 17:21 schreef Daops het volgende:
Da's geen naar alternatief

Maar het blijft jammer dat ik Riverside niet kan zien.

Anyway, veel plezier!

Daops
Usericon van Daops
Posted 13-10-2005 17:29 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 17:27 schreef Ascension het volgende:
Maar het blijft jammer dat ik Riverside niet kan zien.

Anyway, veel plezier!
Van hetzelfde

Ghislain Lambert
Posted 15-10-2005 17:03 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Fuck dit was echt geweldig! In de kelder, met een man of 80, maar een intense sfeer en geweldig geluid! Alsof er een cd op stond! Optreden van het jaar?

Daops
Usericon van Daops
Posted 15-10-2005 17:34 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Inderdaad, dit was echt zo'n avond waar je jaren later over kunt zeggen "Ik was erbij toen ze nog in een kelder voor 80 man speelden"

Geweldig optreden

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com