|
Auteur: |
|
|
Hoi, Op vrijdag 14 oktober speelt de Poolse band RIVERSIDE in Sjiwa te Baarlo (in Limburg). Support act is het Nederlandse THE AURORA PROJECT. Kaarten zijn in de vvk te verkrijgen via www.progpower.com, 8 euro. Aan de dagkassa kosten ze 10 euro. Er gaan slechts 175 kaarten in de verkoop aangezien het optreden in de kleine ruimte zal plaatsvinden. Dus ben je van plan te komen, reserveer dan je kaartje. Groetjes, Stichting ProgPower |
|
Hier gaan we ook écht bij zijn, was vorig jaar écht wel de topper/'t hoogtepunt van Prog Power en dat als invallende band Riverside |
|
Daar moet ik heen Edit: kaarten gereserveerd [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 06-10-2005 11:57] |
|
Yep kaarten hier ook gereserveerd! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
|
|
Present! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik helaas niet.. Maar ik ga wél naar Spock's Beard morgen! |
|
quote:Da's geen naar alternatief www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Maar het blijft jammer dat ik Riverside niet kan zien. Anyway, veel plezier! |
|
quote:Van hetzelfde www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Fuck dit was echt geweldig! In de kelder, met een man of 80, maar een intense sfeer en geweldig geluid! Alsof er een cd op stond! Optreden van het jaar? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Inderdaad, dit was echt zo'n avond waar je jaren later over kunt zeggen "Ik was erbij toen ze nog in een kelder voor 80 man speelden" Geweldig optreden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Index / Concerten |