|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Meshuggah - Terminal Illusions (nee, hier word ik ook niet veel rustiger van) Edit: maar het nummer heerscht wel [Dit bericht is gewijzigd door slome op 11-10-2005 0:23] |
|
summoning - Long Lost To Where No Pathway Goes .................. |
|
quote: Nee, ik ben niet in de war met de beatles. Meat Beat Manifesto is electronische muziek waar ik vroeger veel naar luisterde. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dead Can Dance - The Host Of Seraphim Edit @ Heiden: Zoiets vermoede ik ook wel, ik heb gewoon een tic om zo nu en dan iets te replien waarvan ik zelf al weet dat die nergens op slaat. Noem het maar verveling... [Dit bericht is gewijzigd door slome op 11-10-2005 0:32] |
|
quote: Dat wist ik wel, maar ik heb een tic om daar dan bloedserieus op te antwoorden. Hier een korte sample van ze, vooral hun spul uit de jaren 80 vind ik erg goed. Na 1992 heb ik ze niet meer gevolgd. http://www.brainwashed.com/common/sounds/mp3/meat_beat_manifesto-prime_audio_soup.mp3 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Cannonball Adderley - Money in the pocket Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Klinkt wel leuk ja. lekker relaxed. Edit: ik zet hem nog maar eens op. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 11-10-2005 0:43] |
|
quote: Een clip van een vrij oud nummer van Meat Beat Manifesto; http://www.brainwashed.com/common/video/mov/meat_beat_manifesto-prime_audio_soup.mov (Rechts klikken/doel opslaan als...) Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dimensional Psychosis- kankerlange titel |
|
Meat Beat Manifesto - Edge of No Control Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Godless North - Summon the Age of Supremacy Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Wederom dank NP: Sentenced - Broken |
|
Samael - Broken |
|
morrissey - irish blood, english heart We don't take it, we just fake it... |
|
Cynic - Veil of Maya Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Accidental Suicide - Deceased iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Shroud Of Tears [spa] - 2002 - ...In Shrouds [demo] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
King Diamond - Welcome Home Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Sigh [jap] - 1991 - Tragedies [demo] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Arch Enemy -*- Doomsday Machine SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Innerlogic - Kaprowski Effect Het begint er al op te lijken, die demo van ons Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Eej Bertje, is die cd van mij nog fatsoenlijk aangekomen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Yep! Alleen zit er geen tracklist bij dus moet ik gokken wat erop staat...ik heb tot nu toe alleen Lagwagon herkend btw: jouw cdtje ligt ook alweer klaar Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Als het goed is moet je computer de nummers gewoon kunnen herkennen. Deed ie bij mij ook. En dat is geen Lagwagon maar Bad astronaut. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |