IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Methadrone
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2005 21:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goedsamme, geen Methadronetopic?

Geweldig drone/funeral duo! Killer dan seks met een bevroren opblaaspop en intens als een gek.

Mijn verdere mening: http://www.zwaremetalen.com/recensie/3882.html

Site:
http://www.methadrone.com/

Sounds:
http://www.methadrone.com/METHADRONE%20emotionless%20-%20Track%201.mp3
http://www.methadrone.com/METHADRONE%20retrogression%20-%20Track%202.mp3

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-10-2005 21:06 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Na het luisteren van deze samples valt er vrij weinig te zeggen eigenlijk, net iets te kort voor deze soort muziek.
Maar op zich, klinkt het wel donders gaaf idd.

Niet heel raar overigens, dat er geen topic van is, als je 111 cd's drukt, zullen er vast niet zoveel mensen zijn die het ooit zullen horen....

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-10-2005 21:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Methadrone live was overweldigend, fantastisch en alles wat maar wijst op enthousiasme van mijn kant.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2005 21:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2005 21:06 schreef Rasputin het volgende:
Na het luisteren van deze samples valt er vrij weinig te zeggen eigenlijk, net iets te kort voor deze soort muziek.
Maar op zich, klinkt het wel donders gaaf idd.

Niet heel raar overigens, dat er geen topic van is, als je 111 cd's drukt, zullen er vast niet zoveel mensen zijn die het ooit zullen horen....
Och zijn genoeg e-zines die ze hebben behandeld, maar onbekend maakt onbemind.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-10-2005 21:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Waar Dutch Doom Day al niet goed voor is. De nieuwe topics schieten als paddestoelen de grond uit.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2005 21:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wil van Stereochrist er ook wel één maken, maar daar waren volgens mij wat minder fans van (alhoewel die gasten een vette Down cover speelde (titel vergeten door alcohol))

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-10-2005 21:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dat klopt. Er stonden zeker vijf mensen minder bij hun te kijken. Ik vond het een leuke afwisseling. Maar nu ben ik wel erg offtopic.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Sater
Usericon van Sater
Posted 04-10-2005 6:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ja gave shit!
Heb de split met Nadja gekocht. Leuk hoor.

Die militantsamples maken het inderdaad heel erg kil. Vond het ook wel stoer dat ze er uitzagen als of ze country speelden, zo op die barkrukken.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2005 8:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammer dat Nadja op die split staat, die deden me totaal niets. Mistte de sfeer die een Methadrone of Sunn O))) wel hebben ...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2005 10:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik heb deze gezien met Nadja, Stereochrsit en Wanhoop.
Op zich zag het er allemaal fraai uit, maar vond het toch wat saai. Ferme geluidsmuur, maar op zich gewoon twee bassisten met een cd-speler.
Er zullen wel fans van zijn, maar erg bijzonder vond ik het niet. Al deden mijn oren wel 2 dagen nadien nog pijn van het gedreun!

Nadja was trouwens ook... tja, 2 vriendjes met 1 strijkstok en elk een gitaar. Leuke sfeer soms, maar erg abstract. Not my cup of tea, maar es iets anders.

of ja ... Stereochrist speelde cover van Pantera (I'm broken)

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-10-2005 10:28]

signature

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-10-2005 12:35 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 oktober 2005 8:16 schreef Jenje het volgende:
Mistte de sfeer die een Methadrone of Sunn O))) wel hebben ...

Ga het nog maar eens een keer luisteren dan. Ik vind het juist erg veel sfeer hebben...

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 05-10-2005 19:06 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

Methadrone daar heb ik een cd van. Op Dutch Doom Day IV vond ik ze echt 1 van de hoogtepunten!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2007 20:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 19:06 schreef Doomhead het volgende:
Methadrone daar heb ik een cd van. Op Dutch Doom Day IV vond ik ze echt 1 van de hoogtepunten!

Inderdaad

http://www.youtube.com/watch?v=JdeBFFtwWDY

Nieuwe schijf binnenkort .

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2007 20:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 19:06 schreef Doomhead het volgende:
AB-SO-FUCKING-LUUT!

Wat een sfeer met 2 basgitaren!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2007 22:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2007 20:42 schreef Jenje het volgende:
Wat een sfeer met 2 basgitaren!

Iedereen die nog stond te kijken stond ergens ver weg in een eigen schemerige wereld te genieten van deze klanken, prachtig. Vond die editie van DDD ook beter dan afgelopen keer.

Na afloop gewoon moeten bijkomen, intens concert

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-05-2007 22:43]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2007 1:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ha, dat optreden was het toppunt van de dag toen voor mij, wat vet lomp overweldigend intens *meer superlatieven*

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-06-2007 17:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2007 1:31 schreef Snaack het volgende:
Ha, dat optreden was het toppunt van de dag toen voor mij, wat vet lomp overweldigend intens *meer superlatieven*

Wanneer komen ze weer?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2008 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2007 22:39 schreef MMayo het volgende:
Iedereen die nog stond te kijken stond ergens ver weg in een eigen schemerige wereld te genieten van deze klanken, prachtig. Vond die editie van DDD ook beter dan afgelopen keer.

Na afloop gewoon moeten bijkomen, intens concert
En de nieuwe heerst ook weer ONTZETTEND HARD misschien ook weer op DDD???

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2008 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gadverdamme, wat is het nummer Sterility ontzettend intens ...

Hele album is weer ontzettend genieten

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-04-2013 14:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2007 20:33 schreef MMayo het volgende:
Inderdaad

Nieuwe schijf binnenkort .

Wat blijft dit toch geniaal.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com