|
Auteur: |
|
|
Ze komen uit Hongarije en de zanger schijnt nog niet zo lang in de band te zitten. Verder weet ik er ook weinig over te melden. Toch eens kijken of ik wat MP3's kan vinden. |
|
Oh vond die zanger best goed En de gitarist had een erg gaaf Crowbar shirt aan dus die heerst ook |
|
Ik wist wel dat jij dat zou waarderen. |
|
Wat een kutband Hehe nee t was niet helemaal mijn ding Zenial |
|
Ik vond het ook niet veel aan... |
|
Ik ook niet.. Toen ze begonnnen dacht ik dat ze iets van Pantera speelden, en later hoorde ik een Bryan Adams stukje voorbij komen. Een beetje een TE grote afwisseling met de tergend trage drone dingen. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 04-10-2005 6:22] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Tja, drone en sludge zijn twee uitersten van doom. Aangezien ik beide graag luister bevioel de afwisseling mij wel enorm. Stereochrist klonk gewoon lekker naar NOLA |
|
Totaal mijn genre niet, zanger had wel "humor". Pantera cover klonk ok, maar voor de rest nogal veel stoner. Zanger klonkt wel regelmatig als Hetfield op Reload en St. Anger wanneer hij uithaalde. signature |
|
Maar Grief is ook wel sludge toch? En dat gaat weer richtin Wreck of the Hesperus, wat dan ook weer de drone kant opgaat... Of gaat dit te ver? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Index / Heavy Metal |