IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Stereochrist
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2005 21:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha vooruit

Ik vond ze zwaar relaxed op DDD4, lekkere Down achtige sludgy/souther roch achtige doom

Verder is me weinig bekend van ze eigenlijk ....

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-10-2005 21:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ze komen uit Hongarije en de zanger schijnt nog niet zo lang in de band te zitten. Verder weet ik er ook weinig over te melden. Toch eens kijken of ik wat MP3's kan vinden.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2005 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh vond die zanger best goed
En de gitarist had een erg gaaf Crowbar shirt aan dus die heerst ook

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-10-2005 22:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik wist wel dat jij dat zou waarderen.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-10-2005 22:11 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Wat een kutband

Hehe nee t was niet helemaal mijn ding

Zenial

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-10-2005 0:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vond het ook niet veel aan...

Sater
Usericon van Sater
Posted 04-10-2005 6:21 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik ook niet..

Toen ze begonnnen dacht ik dat ze iets van Pantera speelden, en later hoorde ik een Bryan Adams stukje voorbij komen. Een beetje een TE grote afwisseling met de tergend trage drone dingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 04-10-2005 6:22]

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2005 8:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja, drone en sludge zijn twee uitersten van doom. Aangezien ik beide graag luister bevioel de afwisseling mij wel enorm. Stereochrist klonk gewoon lekker naar NOLA

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2005 11:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Totaal mijn genre niet, zanger had wel "humor". Pantera cover klonk ok, maar voor de rest nogal veel stoner.
Zanger klonkt wel regelmatig als Hetfield op Reload en St. Anger wanneer hij uithaalde.

signature

Sater
Usericon van Sater
Posted 04-10-2005 16:50 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Maar Grief is ook wel sludge toch?
En dat gaat weer richtin Wreck of the Hesperus, wat dan ook weer de drone kant opgaat...

Of gaat dit te ver?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com