|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: call me old-fashioned, maar dat vind ik nog steeds exorbitant. 3 gulden 53.... BYOB dus. |
|
quote: Voor een amsterdammer vind ik dat absoluut niet duur. probeer het maar eens bij andere cafe's. Omrekenen heeft ook niet veel zin trouwens. Op die manier is alles duur. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Omrekenen is voor vergelijkingen ook niet echt nuttig ofzo, de verschillen blijven hetzelfde |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 04-10-2005 18:33] |
|
quote: Oh geen halve kazen en worsten meer? |
|
Hmmm, ff zien, wel een ideale manier om mijn oude LP's nog eens te horen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ook die nog wel. Maar we maken er gewoon een mooi zooitje van gheghe. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Kom maar op You can either agree with me, or be wrong. |
|
HEUY, YEHAA, HOPPA, KEIKICKûH, BRUUTJE. wij gaan daar ook bij zijn ja ies logisch, maar toch) No Gay en Verlepte van de partij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hmm hmm.. misschien wel aanwezig. Jammer dat jullie geen lp verkoop houden hehe. Enne 's avonds geen metalbandje? |
|
quote: Dat is dan weer een beetje jammer. Niet dus. Maar 's middags wordt het ook leuk hoor. trommel wel lui bij elkander. Je kunt natuurlijk altijd zelf een standje meenemen..... You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Mijn eigen marktkraam hahaha.. rrrright. Nouja misschien hebben dr wel lui zin om te gaan stappen die avond, kunnen ze van te voren mooi naar popfront. |
|
quote: Precisely! Wij hebben iig een leuke middag. Dus voor de mensen in de buurt: Kom langs, bier zuup'n en mettel luustr'n! You can either agree with me, or be wrong. |
|
ik zal der wel met een standje gaan staan, kan ik eindelijk mn vinyl kwijt hehe Je moeder. |
|
haha ben daar natuurlijk bij |
|
quote: Kom maar langs. Je kunt je collectie zo uitstallen op een hoekje van de bar Mensen: goed weekend You can either agree with me, or be wrong. |
|
We komen morgen ook nog wel ff een biertje doen ja Prettig weekend ook |
|
Jammer hey, kutzooitje, morgen zit ik in Amsterdam... Naja 29 oktober kunnen we ook nog feesten in Fopstront.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:28 ook |
|
quote: A ja, jij ook speul'n? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ik zal zeker komen. |
|
Succes. |
|
spelfout weggehaald... |
|
quote: U've got eej tijdmachine? |
|
Hey, give mien zwoager een break www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |