|
Auteur: |
|
|
Wie kent deze band? Ik heb een album van hen op mijn computer staan en ik vind het toch wel cool eigenlijk. Heel appart. Meningen? 11.45: restate my assumptions |
|
Nooit van gehoord... Genre/stijl? Dead things grow from deep inside... |
|
als het nummer smeagol heet is het iig gebasserd op Lotr ja, verder ken ik het niet. Btw, zijn er ook black bands ZONDER een tolkien naam? Life doesn't get much better than this! |
|
In principe elke nieuwe blackmetal band, aangezien ze ondertussen elke naam uit het boek zo'n beetje wel al gejat zullen hebben! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Uhhh, lotr, het boek der ontelbare namen, neh, lijkt me niet (belachelijk veel namen trouwens, paar keer echt terug moeten lezen wie wie nou was) Life doesn't get much better than this! |
|
hmmz upload eens wat naar Rhodium als je wilt? |
|
off topic: als ze ze allemaal hebben gehad kunnen ze gewoon doorgaan met de Silmarillion: het boek van ontelbare namen in het kwadraat. ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Yep, en daarna de Unfinished Tales en daarna 'The History of Middle-earth' Part I t/m XII! DAARNA de Tolkien bestiary, de Tolkien Encyclopaedia EN de Atlas of Middle-earth. Daarna Journeys of Bilbo and Frodo. Etc. etc. Er is echt ongelooflijk veel. |
|
Aye klopt, echter staan de meeste namen uit die boeken ook in de Silmarillion, en anders heeft een partygenoot van me nog wel een bundel met namen en niets dan namen uit Tolkiens werk. ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Maar verder kent niemand de band? 11.45: restate my assumptions |
|
ik vind het apart, maar wel cool. Trieste gast |
|
ken ze niet |
|
In die andere staat meer info inderdaad, dus zou deze dicht kunnen in princiepe..... |
|
laat hem gewoon zaken, of smijt de info naar hie |
|
Okay, dus we zijn het er allemaal over eens dat deze dicht kan? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Heavy Metal |