|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel, ik ben al jaren fan van deze groep. Hun eerste cd is één van mijn 15 beste albums ooit! Qua techniek en instrumentbeheersing echt super. Natuurlijk wat melig, catchy en Göthemetal jaja, maar echt super. De laatste is veel volwassener en conceptueler, maar ook nog een dikke voldoende. Inhuman staat voor mij zelfs nog iets hoger dan Damage Done van DT. Echt aanrader!!! signature |
|
Fijne band |
|
quote: That very much summons it yes signature |
|
The Unborn is inderdaad een lekker albumpje. Lekker weg te luisteren moderen gothenborgmetal. Vooral nummer "Fragile Flesh" heerscht zó hard! Enig minpuntje vind ik dat de razende solo's wat zacht in de mix staan. Waarom? |
|
Ik denk dat dat was omdat ze dat op Inhuman wel ferm gedaan hebben. signature |
|
quote: Hmm, ok ga ik die maar eens uitchecken dan. Maar dat is toch geen reden om te zeggen; op het volgend album willen we een slechte mix? Ik vind dat als ik dan een vette solo hoor, dat ik hem dan ook goed kan horen en volgen, maar ja, kwestie van smaak. |
|
Wel, ik denk dat ze het beu waren om als COB-kloon afgeschilderd te worden (totaal onterecht trouwens), en daarmee nu de soli wat achterwege gelaten hebben. trouwens gelijkaardige aanrader: Omnium Gatherum - steal the august light (vriendjes van hen-zitten nu op Nuclear Blast) signature |
|
Children of Bodom? Hmm ja ze komen uit Finland, maar verder nogal weinig vergelijk. Toch echt wel heel andere band. Zal die andere band ook eens checken. |
|
deze tweederangsband vergelijken met Dark Tranquillity is natuurlijk waanzin... None of us are saints - Albert Fish |
|
signature |
|
Ik heb 'The Unborn' een paar maanden geleden gewonnen bij een prijsvraag van de Aardschok, maar inmiddels heb ik hem alweer weggedaan, want ik vind het saai, identiteitsloos en mede daardoor nauwelijks goed beluisterbaar. |
|
neem dan Inhuman. veeeel beter! signature |
|
quote: Het is toch Inhumanity? Maargoed, lekker bandje idd. Hun cd The Unborn kan me niet echt bekoren. Inhumanity vind ik dan veel beter |
|
http://www.listenable.net/media/mp3/mors_principium_est-another_creation.mp3 Uit Inhumanity Lekker nummer als je es wat melo wil. signature |
|
quote: hmm niet echt.. Inhumanity is stukken beter dan Damage Done (vind ik maar een doorsnee plaatje en verbleekt volkomen bij Character) maar op The Unborn zijn ze wat harder geworden. The Unborn kan je bijna niet vergelijken met Inhumanity.. ze zijn enorm verschillend (inhumanity heeft bijvoorbeeld veel at the gates invloeden en ik denk ook dat ze wel eens naar Callenish Circle geluisterd hebbe). |
|
Ik ken deze band ook al jaren eigenlijk...Hele vette band..Harde stukken en mooie melodien. Ook de stem van die gast heerscht! Wat je zegt ben je zelf! |
|
signature |
|
2 nieuwe songs op http://www.myspace.com/morsprincipiumestmyspace Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik ben overtuigd signature |
|
Dit is zo een typische groep waarvan je aan je theewater kunt voelen bij de eerste cd dat er massas potentieel in zit. Ha Aardschok debuut Inhumanity wat meer aandacht gegeven, en trouwens ook de groep Omnium Gatherum bvb, dan stonden ze in de Benelux al veel verder... pipo's signature |
|
Nieuwe album is HARD |
|
Ok ga de band even checken, alleszins coole bandnaam (ook al heb ik al enige twijfels over mijn latijnse kennis). |
|
quote: Absoluut mee eens! |
|
en zeeeeeer te pruimen Inhumanity blijft mijn favo, veruit de nieuwe is anders maar zeer zeer ok signature |
|
quote: Vind hem ook heel vet. Hoewel sommige nummers wat te metalcore-achtig zijn... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |