|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Woei! Ik niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Woei! Meer bier voor mij! |
|
Was da voor een band dan? |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1852962 |
|
quote: Zal wel Staphorster humor wezen... |
|
Bah, hardcore |
|
quote: Podium, humor. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Dat is een understatement, de laatste keer dat we naar het podium gingen maakten we bijna ruzie omdat iedereen de bob wilde zijn |
|
quote: Krijg smaak. |
|
quote: Pfff, niks mis met mijn smaak. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-10-2005 12:39] |
|
quote: Hmm, Staphorst was het hey? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
quote: Eh ieuw? Doe mij maar kebap, met feta kaas en wiskey cocktail saus. Maarre, zou wel leuk zijn als je een bandbeschrijving in je openingspost zou plaatsen voor de belangstellenden. |
|
quote: Hmm, volgens mij staat er voldoende info in die 2 links die ik gepost heb (Bij Nix haar topic moet je zelfs nog zoeken voordat je de datum hebt). Maar ok: Municipal Waste is een Amerikaanse hardcore/thrash metal band in het straatje van D.R.I. en in mindere mate Cryptic Slaughter. Het klinkt dus nogal 80's achtig (let op, hiermee bedoel ik NIET gedateerd). Het tempo ligt btw lekker hoog. Zo beter? |
|
quote: Pff Nix dr topic is allang aangepast en daarbij weet men toch allang om wat voor bands het gaat bij het lezen van de naam. Ik wel iig.. maarre braaf, zo is het beter hihi. |
|
quote: Nee hoor, datum staat in de titel. En daarbij ben ik ten eerste veel liever dan jij, en ten tweede wie kent I.N.R.I en Pulverizer nou niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja, met dank aan Zillah quote: Ik geloof er niets van. quote: Dat klopt ja, maar dat neemt niet weg dat Municipal Waste wat mij betreft interessanter is. |
|
Het is een feit, hoef je niets voor de geloven. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Gristenen beschouwen de bijbel ook als een boek vol bewezen feiten... OT: het ziet er dus naar uit dat ik de enige ben die de 4e die kant op fietst. |
|
quote:Hoezo, wou je meerijden ofzo? |
|
quote: Als jullie toch allemaal Bob willen spelen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
*schop* Kennelijk zitten er maar weinig thrash liefhebbers op zm... |
|
I.N.R.I! I.N.R.I! I.N.R.I! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ter zijner tijd ja... Ga naar je eigen topic! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |