|
Auteur: |
|
|
quote: Hmm dit klinkt wel leuk ja, ergens wat te horen? |
|
Misschien op hun site http://www.iceages.info Zenial |
|
quote: Ah tof, kon de site niet vinden met google. Helaas werken de 2 samples niet bij mij. |
|
Argh... konden ze niet een nóg originelere naam verzinnen... Ik dacht even dat het over die prog.metal-band ging, maar die heten Ice Age... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ice Age? Zenial |
|
Wat is er in godsnaam met de website van the summoning aan de hand?Ik zit al 2 maand naar een error te kijken!! |
|
quote: Ha, kijk, dat dacht ik dus ook. Best een leuke film Hatsjikidee! |
|
quote: http://www.zenial.nl/html/iceages.htm Zenial |
|
Wat heeft jouw Ice Ages paginaatje te maken met de official site van The Summoning? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wat de neuk doe jij in het topic van Ice Ages zeurend om een band "The Summoning"? Als je info over Ice Ages of Summoning wil kan je die via mijn site vinden. Zenial |
|
Ik zeur niet om info over The Summoning. Iemand vraagt waarom hun website al twee maanden een error geeft en jij verwijst dan naar je eigen site en dan ook nog naar een andere pagina. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Maar even serieus ....weet iemand wat er met the summoning aan de hand is??Heeft iemand meer info? |
|
AAAaaaaaaaaaaa voor de laatste fucking keer, het is Summoning zonder 'the' ervoor, en als je wat over die band wil weten vraag je het maar in hun topic! Zenial |
|
op sommige feestjes draai ik wel eens muziek van Ice Ages als DJ zijnde. |
|
quote: Goh! Je meent het! Jij bent dus zo iemand die net doet of 'ie niet weet waar het over gaat als iemand iets vraagt over The Summoning terwijl het Summoning is en dan maar zijn eigen website gaat lopen spammen. Elitair hoor! Mafkees Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Index / Muziek algemeen |