|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Death-thrash met symphonische power. Het klinkt misschien wat vreemd, maar denk aan Soilwork in hun betere tijden met übervette riffing. Zanger Speed treedt deze Italiaanse groep trouwens bij op het ronduit sublieme album Fragments of D-generation (oranje cover) http://www.disarmoniamundi.com/downloads.php voor samples Hun eerste album was eigenlijk niet memorabel, maar Fragments... pareltje signature |
|
oef! Dacht al dat ik de enige wasç! signature |
|
Ikzelf ben een grotere fan van hun debuut Nebularium. Daar heeft Disarmonia mundi al wat weg van Soilwork en Darkane maar door de toevoeging van Speed's vocalen begint de band me toch teveel op Soilwork te lijken. Op Nebularium hadden ze nog hun eigen geluid. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
das waar, maar ik vind de laatste toch sterker dan de laatste Soilwork! signature |
|
Ik kan jammergenoeg zo nu ff geen info vinden over tours enzo, de website van hun zegt zelf net nieuw te zijn duskomt misschien nog.Zou ze zeker us live willen zien (Y) Als voorprogramma van In Flames lijken ze mij geschikt Ocean Grave- ook goed nummer, die en eerder genoemde beste 2 van Fragments vind ik zelf. [Dit bericht is gewijzigd door kpax op 05-10-2005 21:31] wacken + bier = geheugenverlies |
|
@ hypnos kun je die cd eens mee doen was ook van plan om die te kopen [Dit bericht is gewijzigd door sarthaz op 05-10-2005 22:08] .................. |
|
ok! zal wel kopie maken signature |
|
Godverdomme wat is de laatste cd VET! Beter dan Scar Symmetry! Prog en vette thrash. Beestig! maja, dat kennen jullie natuurlijk niet signature |
|
Mind tricks is gewoon DE metal cd van 2006 met Panzerchrist en Decapitated signature |
|
Volgens mij las ik laatst een keer een intervieuw met 1 van de bandleden. Die interviewer blééf maar vergelijkingen ophalen met Soilwork....en dat vond hij niet leuk Heb de band zelf trouwens nog nooit gehoord hoor, dus ik zal m'n mond maar weer houden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
http://www.disarmoniamundi.com/media onderaan kun je liedjes kiezen NIET DIE VIDEO BEKIJKEN! echt slechtste liedje van de ganse cd onderaan - resurrection code luisteren nummer 2-3-4 luisteren signature |
|
Luister nu liedje 2. Klinkt idd niet verkeerd, zeg. Ik ken bovengenoemde bands niet echt, maar ikzelf moet een beetje aan de nieuwere edge of sanity denken. |
|
Godver, hier wil ik wel meer van hebben. Normaal niet eens mijn ding maar dit roeleert best ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
GODVERDOMME Laatste nummer op de laatste cd is Pantera's Mouth for war!!!! beestige cover signature |
|
Pantera ja: als er 1 band is waar je veel goeie dingen over hoort, maar waar ik persoonlijk echt geen ene ruk aan vind is dat die band Wat ben ik toch weer lekker ontopic bezig he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Fragments of D-generation signature |
|
lekker nummer van die laatste signature |
|
"Fragments.." veel geluisterd toen die net uit was, de rest vond ik weer wat minder worden. Vooral dat eerste nummer van fragments was echt een power-pumper, dikke energie boost kreeg ik daarvan altijd! My friend, watch out for traitors... |
|
klopt, die plaat is echt een monument in pepmiddel, de rest was minder tot slecht, de nieuwe is weer iets beter signature |
|
quote: Tegenwoordig (lees: eigenlijk al jaren) haal ik mijn pepmiddel uit Raised Fist. Vooral Dedication en Ignoring the Guidelines stampen als een tiet! Nieuwe platen zijn zeker zo goed, alleen iets volwassener, eerder genoemde zijn echt nog old school opgefokte hardcore met een eigen stijl. Maar dan harder...Hardercore zullen we maar zeggen! Drummer is Matte Modin, ex drummer van Dark Funeral, oftewel zo strak als een mierenkutje! Ineens lul ik over Raised Fist ipv de topic title My friend, watch out for traitors... |
|
nee, gans gelijk, ik doe het ook op Dedication en die erna, Matte was wel knetterhard op Defleshed trouwens! signature |
|
Klopt, ik vind Defleshed alleen allemaal een beetje op elkaar lijken. Dat nummer op het Raised Fist album samen met die zanger, Between The Demons, is wel echt bruut! My friend, watch out for traitors... |
|
echt wel ja!! van Defleshed moet je Under The Blade es luisteren! derna is het allemaal tzelfde, dat album is echt kick ass signature |
|
Ghehe, te gek om nog een RF enthousiast tegen te komen. Buiten mij en onze drummer ken ik eigenlijk niemand die het op de zelfde schaal kan waarderen. Ik zal dat album binnenkort eens luisteren, je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Ga je 8 mei ook naar de Watt Rotterdam naar RF? [/slow chat] My friend, watch out for traitors... |
|
ius een beetje ver, ik woon ik Gent zou echt wel willen, al is dat laatste album dramatisch slecht, liever Ignite! of dit Disarmonia Mundi of Terror 2000 signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |