|
Auteur: |
|
|
Kan iemand even de topic titel veranderen, moet natuurlijk zijn: Xenomorph - Necrophilia Mon Amour ... This is Zodiac speaking... |
|
wel met de plaat, maar niet met het heerschen ervan, dat valt namelijk behoorlijk tegen. None of us are saints - Albert Fish |
|
Tegenvallen? Smaken verschillen, deze plaat is absoluut de moeite waard Eén van de beste, eigenzinnigste metalplaten ooit voortgebracht door een Nederlandse band. This is Zodiac speaking... |
|
of je hebt 5 cd's in de kast en luisterd 4 maanden naar metal, dan is deze uitspraak je meteen vergeven en in alle andere gevallen raad ik je aan meteen Spheres en Testimony of the Ancients van Pestilence aan te schaffen... stuk eigenzinniger en heel veel beter. None of us are saints - Albert Fish |
|
Ik heb meer dan 1000 CD's in de kast staan waaronder de 2 die jij noemt. Zeker geen slechte schijfjes. Necrophilia Mon Amour heerscht imo gewoon het panneke uit, misschien is deze holocaust inderdaad niet aan iedereen besteed - prima toch Overigens vind ik Consuming Impulse beter dan Testimony en zeker Spheres. [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 06-10-2005 13:00] This is Zodiac speaking... |
Index / Heavy Metal |