IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Xenomorph - Necrophila Mon Amour
Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 05-10-2005 13:52 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Na het optreden van Xenomorph in het LVC heb ik hun CD Necrophilia Mon Amour aangeschaft en deze is vrijwel niet uit mijn CD speler geweest

Zijn er hier meer mensen bekend met deze heerschende plaat?

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 05-10-2005 13:53]

This is Zodiac speaking...

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 05-10-2005 13:59 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Kan iemand even de topic titel veranderen, moet natuurlijk zijn:

Xenomorph - Necrophilia Mon Amour

...

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 05-10-2005 16:10 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

wel met de plaat, maar niet met het heerschen ervan, dat valt namelijk behoorlijk tegen.

None of us are saints - Albert Fish

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 05-10-2005 23:26 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Tegenvallen? Smaken verschillen, deze plaat is absoluut de moeite waard
Eén van de beste, eigenzinnigste metalplaten ooit voortgebracht door een Nederlandse band.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 06-10-2005 8:15 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

of je hebt 5 cd's in de kast en luisterd 4 maanden naar metal, dan is deze uitspraak je meteen vergeven en in alle andere gevallen raad ik je aan meteen Spheres en Testimony of the Ancients van Pestilence aan te schaffen... stuk eigenzinniger en heel veel beter.

None of us are saints - Albert Fish

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 06-10-2005 12:54 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Ik heb meer dan 1000 CD's in de kast staan waaronder de 2 die jij noemt. Zeker geen slechte schijfjes.

Necrophilia Mon Amour heerscht imo gewoon het panneke uit, misschien is deze holocaust inderdaad niet aan iedereen besteed - prima toch

Overigens vind ik Consuming Impulse beter dan Testimony en zeker Spheres.

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 06-10-2005 13:00]

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com