|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nou inderdaad. de naam zuigt behoorlijk Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik vind nijntje eigenlijk een geschiktere naam |
|
Wat is er mis met Mirthe? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
allez zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
en nijntje is nie geschikt neeeeej ts zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Pooh bear dan? |
|
neej deze is oke !!!!!!!! killzzzzzzzz sickheaddread zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Wat is er mis met nijntje?? |
|
Nijntje rulezz |
|
quote:Inderdaad! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
echt orgineel is anders |
|
juist dan blastula, da's tenminste origineel! (en LOrd Morgoth niet... ik weet het. Niet origineel, wel gaaf!) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 08-04-2001 14:39] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hagrath is origineel!!! Ben de enige op ICQ, en op Hotmail ook Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
sickheaddread is ook orgineeel !! puh !! haha zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
TOEN WAS HET STIL, HEHE zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
Moet ik hier nog op reageren dan? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Het gevaar met deze naam is natuurlijk wel dat naast de "s" op het toetsenbord wel de "d" zit. Snelle en onzorgvuldige tickers zouden je wel eens "D"ickheadthreat kunnen noemen. Wat ken je toch lachen voor weinig geld. Mad Maikie |
|
Kijk, dat zijn nou van die geinige toevalligheden waar ik om kan lachen |
|
LOL I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
om ff te reageren op het originele gehalte van nick's Der Bintmeister, dat is pas origineel! |
|
quote:enig.....uniek I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Jenje, er is er wereldwijd maar 1 van Alleen die stomme americanen denk ik dat ik Jennie heet en dus meteen vragenm of ik hun leuter afwil zuigen .. yeach .. |
|
quote:LOL.....grappig.....persoonlijk heb ik dat nooit.....misschien de verkeerde naam en moet ik ook iets cools verzinnen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |