|
Auteur: |
|
|
Waar is The Choice?? En even over TTP. Hoe kom je erbij dat er maar 3 Moonspell fans aanwezig waren?? Het was toch aardig druk vooraan toen ze met het optreden begonnen. the only pleasure is pain |
|
|
|
gesellig feesje bouwe dus? Je moeder. |
|
Ik was een echte moonspell fan tot dat ze sin-pecado uitbrachten ... wat een bagger ... de rest daarna ook niet geweldig ... het laatste album kan ik beter waarderen maar toch nog te soft. Het beste concert van hun die ik gezien heb was in de melkweg een paar jaar terug samen met therion, samael, amorphis en rotting christ. |
|
quote: ok ok, maar bij wijze van, liepen er heeeel weinig, tuurlijk was het druk vooraan.... ik zou ook graag bij veel bands vooraan willen staan :D:D maar ach.... sorry trouwens!! kheb de post beetje onduidelijk gemaakt... The Choise is de grote zaal van 013, dus vandaar 013 Tilburg komme ze dus :D:D ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Daar ben ik zeker wel bij.... Het hele spul komt ook nog in Antwerpen en Hardenberg... |
|
Spoonsmell en Tiamat. Vroeger ooit eens een keer in een ver verleden een paar echt goede CD's uitgebracht, maar daarna... Ik wens iedereen desalniettemin toch een geweldige avond toe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Huh, jij gaat? |
|
quote: Dan ga ik dus naar Hardenberg. De rest is me net iets te ver. the only pleasure is pain |
|
quote:Dat concert was in 1996...Therion, Samael en Moonspell waren Moonspell daarna nooit meer zo geweldig gezien, dus ik denk dat ik dit keer maar oversla... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: denket wel, vinnet niet slecht dus... jij ook Je moeder. |
|
Ja, ik heb ook wel zin om te gaan. Ga je naar Hardenberg of Tilburg? Ik ga eigenlijk wel het meest voor Tiamat dan... Maar duurt nog wel eventjes, Maart pas zie ik. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 24-12-2001 20:00] |
|
quote: hmmm Tiamat... oude Tiamat schijnt anders te zijn.... ik ken heeeeel weinig muziek van tiamat eigenlijk... heb je tips? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
het ouwe tiamat dus, lekker hard (vergeleken met nu) Je moeder. |
|
quote: Hangt er dus vanaf waar je van houdt maar het beste Tiamat-album vind ik "Wildhoney". Vroeger waren ze meer black/death achtig, tegenwoordig is het een soort ambient/gothic met invloeden van Pink Floyd. Als je van snel en vrij hard werk houdt moet je de oudere albums gaan beluisteren. Het latere werk is veel rustiger. Ik vind die laatste 3 albums(de nieuwe nog niet meegerekend) uitstekend, maar het oude werk was ook al kwalitatief hoogstaand. |
|
quote: Check je mail dus... |
|
Moonspell + Tiamat + Flowing Tears zondag 10 Maart 013 Tilburg dinsdag 12 Maart Podium Hardenberg ik ben er beide keren, maar Podium is nog steeds niet zeker dat ze komen..... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Oh, ik hoop het wel. Dat is wat dichter bij! |
|
quote: wel beetje stom dat het op een dinsdag is maar ach.... als ik niet thuis kan komen neem ik de eerste trein wel en ga meteen door naar school of sla gewoon weer een daggie over.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
hmmm moonspell live?? Heb 'em live op video band gezien. Niet om over naar huis te schrijven! Heb ze echter nog nooit echt live mogen aanschouwen dus misschien wel een goede gelegenheid. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Index / Concerten |