![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Ik ben ur! Suck my piss ![]() |
|
Als ik niets beters te doen heb (wat zeer waarschijnlijk is haha) kom ik 's avonds nog ff langs. ![]() |
|
Spot the dancing Trol!! Elke keer weer een fenomeen. ![]() ![]() |
|
Godverdomme, dan viert mijn broer zijn verjaardag ![]() ![]() |
|
Present. Ik wil graag even een rondje dansen met Trol de crackneger. ![]() |
|
Ik kom waarschijnlijk de boel ook trashen! ![]() |
|
quote: ![]() Over vervoer hebben we het nog wel. Is er ook een dresscode? Anders doe ik mijn ochtendjas met breakcore patches aan! Suck my piss ![]() |
|
aanwezif! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Ik denk dat ik met de trein zal gaan. ![]() ![]() |
|
Wederom aanwezig!! Alleen mogen ze die teringstrobe eens wat minder aanzetten... Instant epilepsie de vorige keer! ![]() En The Dancing Trol is wel iets byzonders hoor ![]() Volgende Incubation weer aanwezig? ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ik hoop het wel ja!! Heersend feest was dat. @Burzum.. BEK houwe aap! Gewoon komen.. Je broer knuffel je smiddaggs maar en savonds kom je de malloot uithangen in de GVH! DUSCH! ![]() |
|
Hebben die artiesten trouwens ook een webschijt? Eem kiekng, ben wel benieuwd naar Sex For Drugs en Bart Hard. Suck my piss ![]() |
|
Keine ahnuss!! Volgens mij is website hebben niet erg brek0rig.. ![]() |
|
quote: 7" powaH! Suck my piss ![]() |
|
quote: Kijk anders ff op: http://www.kraakpiep.nl ![]() |
|
Wat een gave naam! Suck my piss ![]() |
|
Volgend weekend! ![]() ![]() |
|
DUSCH, ja! ![]() ![]() |
|
Zijn en nog GRONINGERS gek genoeg om ook die kant op te gaan? Suck my piss ![]() |
|
verneukt! en nog meer bagger. Volgende keer beter, dit is balen. Kutkankah ![]() ![]() Als er weer breakk00r is, ben ik er zeker. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-10-2005 19:17] Suck my piss ![]() |
|
Hoooooooooooooooooomoooooooooooooooooooooooooooooooooos Het was geweldig hehehe.. Compleet naar de kanker nu, maar het was beheurlijk swingen geblazen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |