|
Auteur: |
|
|
Ik ben ur! Suck my piss |
|
Als ik niets beters te doen heb (wat zeer waarschijnlijk is haha) kom ik 's avonds nog ff langs. |
|
Spot the dancing Trol!! Elke keer weer een fenomeen. |
|
Godverdomme, dan viert mijn broer zijn verjaardag |
|
Present. Ik wil graag even een rondje dansen met Trol de crackneger. |
|
Ik kom waarschijnlijk de boel ook trashen! |
|
quote: Over vervoer hebben we het nog wel. Is er ook een dresscode? Anders doe ik mijn ochtendjas met breakcore patches aan! Suck my piss |
|
aanwezif! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik denk dat ik met de trein zal gaan. |
|
Wederom aanwezig!! Alleen mogen ze die teringstrobe eens wat minder aanzetten... Instant epilepsie de vorige keer! En The Dancing Trol is wel iets byzonders hoor Volgende Incubation weer aanwezig? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik hoop het wel ja!! Heersend feest was dat. @Burzum.. BEK houwe aap! Gewoon komen.. Je broer knuffel je smiddaggs maar en savonds kom je de malloot uithangen in de GVH! DUSCH! |
|
Hebben die artiesten trouwens ook een webschijt? Eem kiekng, ben wel benieuwd naar Sex For Drugs en Bart Hard. Suck my piss |
|
Keine ahnuss!! Volgens mij is website hebben niet erg brek0rig.. |
|
quote: 7" powaH! Suck my piss |
|
quote: Kijk anders ff op: http://www.kraakpiep.nl |
|
Wat een gave naam! Suck my piss |
|
Volgend weekend! |
|
DUSCH, ja! |
|
Zijn en nog GRONINGERS gek genoeg om ook die kant op te gaan? Suck my piss |
|
verneukt! en nog meer bagger. Volgende keer beter, dit is balen. Kutkankah Als er weer breakk00r is, ben ik er zeker. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-10-2005 19:17] Suck my piss |
|
Hoooooooooooooooooomoooooooooooooooooooooooooooooooooos Het was geweldig hehehe.. Compleet naar de kanker nu, maar het was beheurlijk swingen geblazen. |
Index / Concerten |