IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Verzamel ceedees Vorige pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-08-2002 10:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de enige verzamel cd's /lpees die ik kon waarderen zijn de metal massacre's en de US metals (en a tribute to euronymus). die cd's stonden bol van de (voor die tijd) veelbelovende bands met unieke nummers.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-08-2002 10:13 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Verzamels zijn best cool zolang de prijs deftig laag blijft. Niet zoals Nuclear PLast waar ze die dingen voor full price verkopen...(tenzij ze ze gratis geven bij bestelling wat de afgelopen 2 keer niet gebeurde, maar da's lang geleden) heb ik me vroeger een paar keer aan bezondigd. Wel 1 coole 2de hands gekocht 5 years Nuclear Blast van 1993 HEERSCHT! Born in fire, sign of the hammer en de cd's bij Hard'n Heavy en Metallian (ja ik lees franse bladen,duh..) zijn ook leuk, altijd tof om nieuw spul te ontdekken.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-08-2002 10:13]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-08-2002 10:25 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Jah van die hele goedkope samplers zijn inderdaad tof om nieuwe bands te leren kennen. Heb pas toen ik die nieuwe Alastis kocht er ook een Hammerheart samplertje ("Music for Generation Armageddon") bijgekocht voor 5 euro. Heb ik eindelijk ook eens dat Hagalaz' Runedance gehoord

Zenial

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-08-2002 12:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 10:25 schreef Zenial het volgende:
Jah van die hele goedkope samplers zijn inderdaad tof om nieuwe bands te leren kennen. Heb pas toen ik die nieuwe Alastis kocht er ook een Hammerheart samplertje ("Music for Generation Armageddon") bijgekocht voor 5 euro. Heb ik eindelijk ook eens dat Hagalaz' Runedance gehoord

Is dat die sampler waar zo idioot 'h a m m e r h e a r t r e c o r d s s a m p l e r' over de hele cover is getyped? ' volgens mij zag ik daar een advertentie van in de nieuwe Perverted Taste mailorder.. ,

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 30-08-2002 16:01 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

goodlife 2 is ook een zeer goeie voor hardcoregroepen.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-08-2002 16:06 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

STARS ON THRASH !!

Geniale verzamelaar met Slayer, DRI en nog meer, heb hem enkel op casette

Ik, Wil Schuurman

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-08-2002 3:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 augustus 2002 23:38 schreef webblaster wim het volgende:
die heb ik wel, maar doe hem niet weg!

kon je gewoon kopen, zit je op rhodium? anders wil ik 'em wel uppen.

verzamelceedees zijn goed. met judgement day stonden we op een paar, oa. and justice for none. deze kwam in handen van krabathor en daardoor hebben we vele optredens in tsjechie gedaan!

Ik miste deze verzamelaar genoemd in dit topic; ik heb em zelf al jaren. Thanx anyway! Accidental suicide vond ik wel een grappige naam en Prophecy of doom heeft te gekke vocalen!!! Om maar te zwijgen van de exclusieve tracks.

Ik vond verder vroeger Death is just the beginning leuke verzamelaars. Verder Masters of brutality, Gods of grind die ik incidenteel dus nog zoek.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-08-2002 12:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Een van mijn eerdere metalverzamelaars was 'Deafness 5' ,, met nummers van ik geloof Cathedral, carcass etc..

zat zelfs een wattenstaafje bij.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-09-2002 0:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 augustus 2002 12:28 schreef Valorian666 het volgende:
Is dat die sampler waar zo idioot 'h a m m e r h e a r t r e c o r d s s a m p l e r' over de hele cover is getyped? ' volgens mij zag ik daar een advertentie van in de nieuwe Perverted Taste mailorder.. ,

Jah, staan best leuke dingen op voor 5 euro...
(ook kutdingen maar dat heb je altijd)

quote:
Op 31 augustus 2002 12:13 schreef Valorian666 het volgende:
zat zelfs een wattenstaafje bij.

Hehehehe zo heb ik ook die century media Firestarter sampler, zit een lucifer bij... hahahaha...

Zenial

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 02-09-2002 0:57 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Dressed in Black 1, 2 & 3 newwave verzamelaars
Dance the Alternative gothic enzo verzamelaar
Blackend 1&5 leuke cd's
Prehistorie 83 t.e.m. 89 de jaren tachtig heersen
Irish Myst, Celtic Twylight, Celtic Awakening heerlijke verzamelaars van Keltische muziek
De Afrekening 8, toen de afrekening nog goed was
Rockgarden ook niet mis

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Blind guardian
Beowulf
Usericon van Blind guardian
Posted 02-09-2002 12:02 by Blind guardian Wijzig reactieProfiel van Blind guardianQuote dit bericht

Darkness is thy kingdom I,II,III
Blessed by the Night I,II
Beauty in darkness
Classica

de verzamel Into temptation (lees: Within Temptation ) is heel goedkoop...

So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died"

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-09-2002 12:49 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Post van Mortanius in een gesloten topic:

Compilatie Cd voor het 20 jarig bestaan van het metal Radio programma "Overdrive".

Volgende 18 bands zijn te vinden op deze CD Voor SLECHTS 7.50 euro!!

Ackros
Archai
Artrach
Mortifer
Bellator
Black Snow
Crusader
Dedicted
Contr-X
Double Diamond
Essatic
Everglow
Mouse analyse
Existence Denied
Fleshmould
Mindstab
Urzamoth
Welkin

Wenst u deze aan te schaffen mail deze persoon: patrick.de.sloover@skynet.be
Voor meer info zie: http://www.overdrive666.tk

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-09-2002 16:15 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 16:06 schreef Snagger het volgende:
STARS ON THRASH !!

Geniale verzamelaar met Slayer, DRI en nog meer, heb hem enkel op casette

idd geweldig! Ik heb hem op cd.

Een andere favouriet is Presumed Guilty. Bevat een (toen) nog onuitgebracht Burzum nummer. En hij was nieuw maar tien gulden.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com