|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Verzamels zijn best cool zolang de prijs deftig laag blijft. Niet zoals Nuclear PLast waar ze die dingen voor full price verkopen...(tenzij ze ze gratis geven bij bestelling wat de afgelopen 2 keer niet gebeurde, maar da's lang geleden) heb ik me vroeger een paar keer aan bezondigd. Wel 1 coole 2de hands gekocht 5 years Nuclear Blast van 1993 HEERSCHT! Born in fire, sign of the hammer en de cd's bij Hard'n Heavy en Metallian (ja ik lees franse bladen,duh..) zijn ook leuk, altijd tof om nieuw spul te ontdekken. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-08-2002 10:13] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Jah van die hele goedkope samplers zijn inderdaad tof om nieuwe bands te leren kennen. Heb pas toen ik die nieuwe Alastis kocht er ook een Hammerheart samplertje ("Music for Generation Armageddon") bijgekocht voor 5 euro. Heb ik eindelijk ook eens dat Hagalaz' Runedance gehoord Zenial |
|
quote: Is dat die sampler waar zo idioot 'h a m m e r h e a r t r e c o r d s s a m p l e r' over de hele cover is getyped? ' volgens mij zag ik daar een advertentie van in de nieuwe Perverted Taste mailorder.. , |
|
goodlife 2 is ook een zeer goeie voor hardcoregroepen. |
|
STARS ON THRASH !! Geniale verzamelaar met Slayer, DRI en nog meer, heb hem enkel op casette Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik miste deze verzamelaar genoemd in dit topic; ik heb em zelf al jaren. Thanx anyway! Accidental suicide vond ik wel een grappige naam en Prophecy of doom heeft te gekke vocalen!!! Om maar te zwijgen van de exclusieve tracks. Ik vond verder vroeger Death is just the beginning leuke verzamelaars. Verder Masters of brutality, Gods of grind die ik incidenteel dus nog zoek. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een van mijn eerdere metalverzamelaars was 'Deafness 5' ,, met nummers van ik geloof Cathedral, carcass etc.. zat zelfs een wattenstaafje bij. |
|
quote: Jah, staan best leuke dingen op voor 5 euro... (ook kutdingen maar dat heb je altijd) quote: Hehehehe zo heb ik ook die century media Firestarter sampler, zit een lucifer bij... hahahaha... Zenial |
|
Dressed in Black 1, 2 & 3 newwave verzamelaars Dance the Alternative gothic enzo verzamelaar Blackend 1&5 leuke cd's Prehistorie 83 t.e.m. 89 de jaren tachtig heersen Irish Myst, Celtic Twylight, Celtic Awakening heerlijke verzamelaars van Keltische muziek De Afrekening 8, toen de afrekening nog goed was Rockgarden ook niet mis Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Darkness is thy kingdom I,II,III Blessed by the Night I,II Beauty in darkness Classica de verzamel Into temptation (lees: Within Temptation ) is heel goedkoop... So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Post van Mortanius in een gesloten topic: Compilatie Cd voor het 20 jarig bestaan van het metal Radio programma "Overdrive". Volgende 18 bands zijn te vinden op deze CD Voor SLECHTS 7.50 euro!! Ackros Archai Artrach Mortifer Bellator Black Snow Crusader Dedicted Contr-X Double Diamond Essatic Everglow Mouse analyse Existence Denied Fleshmould Mindstab Urzamoth Welkin Wenst u deze aan te schaffen mail deze persoon: patrick.de.sloover@skynet.be Voor meer info zie: http://www.overdrive666.tk |
|
quote: idd geweldig! Ik heb hem op cd. Een andere favouriet is Presumed Guilty. Bevat een (toen) nog onuitgebracht Burzum nummer. En hij was nieuw maar tien gulden. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |