IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Sin Origin
Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 07-10-2005 10:44 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Sin Origin, een USBM-band genaamd naar het welbekende nr van Darkthrone... Ikzelf bezit van deze band enkel het laatste album "In the Presence of a Dread Magician". Lekker lange Black Metal nummers, mooi uitgebouwd en vrij technisch wat het geheel een soms wat episch karakter geeft. Er is echter genoeg ruimte behouden voor lekkere aggro-stukjes waarin de invloeden van de Noorse black metal meesters hoorbaar zijn. Een erg lekker schijfje!!
Wie kent deze band nog en wie vindt er wat aan?

Edit:wat mp3tjes
mp3's zijn oa te vinden op: http://www.blackmetal.com/cgi-bin/gold/category.cgi?category=search&item=BMC66619CD&type=store

[Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 07-10-2005 10:47]

Member of the iso-betawuste crew!!

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 07-10-2005 20:15 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Echt niemand?? Waar zitten al die blekkies?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-10-2005 20:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nou vooruit...ik zal het eens proberen

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 07-10-2005 20:21 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Woehoe!!! Nu gauw naar happy topic

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-10-2005 20:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nou klinkt niet verkeerd. Alleen als ze het tempo verlagen zijn ze nergens meer imo. Jammer.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com