|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel gave cover. Wie is de tekenaar ervan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat is Tod McFarlane, ook wel bekend van zijn stripcreaties van o.a. Spawn But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
geen todd mcfarlane... die is momenteel alleen creatief adviseur ofzo.. ik heb er wel strips van.. zal eem kieke "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Disturbed... Ja, niet mijn ding. Disko Disko Partizani |
|
wel van todd en van greg capullo |
|
http://spawn.com/news/news6.aspx?id=12696 U are right indeed Een samenwerking dus. McFarlane maakt echt vette dingen, een van mijn favo tekenaars Nieuwe Disturbed is een lekkere plaat btw But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Nope, van mij ook niet helemaal. Een paar nummers zijn wel oké, maar het gaat me al snel vervelen. Die cover van de nieuwe cd is dan wel weer erg gaaf. |
|
Zeg Dodo, heb je dit soms over het hoofd gezien? http://www.zwaremetalen.com/recensie/4898.html Nu Metal is niet mijn persoonlijk topgenre, maar voor een recensie ben ik niet te laf om me te verplaatsen in het genre. Kwalitatief een heel sterk album! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Mooi artwork, jammer dat de muziek niet helemaal in mijn straatje ligt, maar dat is persoonlijke smaak. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Over dat artwork... Dat 'gezicht' van die voorste persoon op de hoes zie ik wel vaker voorbij komen. Staat die kop ergens voor? Muziek van Disturbed vind ik om nog een beetje ontopic te blijven niet interessant. Die zanger werkt me vooral op de zenuwen. |
|
Disturbed steekt wat mij betreft met kop en schouders boven de hele nu metal-beweging uit. Goede nummers, lekkere riffs en grooves en natuurlijk een steengoede zanger. |
|
quote: Het is van het oude logo overgenomen. En voor de mensen die wat huiverig zijn voor het genre nu-metal... dit album is echt het proberen waard. Zoals in de recentie stond, ijzersterk goed album. Tja en wat betreft de zanger, you love or hate him. Zijn specefieke geluiden die hij maakt , maken de nummers net weer wat specialer. |
|
Disturbed heeft een meer unieke sound tussen het gros nu-metal bands inderdaad. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Ik, als deathmetalgek, ga ze 24-10 bekijken in Paradiso, gheghegheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik, als deathmetalgek, ga ze 24-10 niet bekijken. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Ik waarschijnlijk niet alhoewel ik het een gave band vind, meer een financiele reden(lees=teveel concerten) But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik kijk er in ieder geval naar uit, en ben benieuwd wat de setlist word |
|
Misschien komt Richard Cheese nog wel een nummertje mee doen? ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Haha dat zou wel lollig zijn |
|
Disturbed tour is uitgesteld. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: gvd t is uitgesteld... |
|
Ja helaas uitgesteld tot maart. De zanger heeft een stemband infectie en kan dus niet meer zingen voor een tijdje. In maart komen ze wel weer terug. |
|
vette band, nieuwe cd is te gek. oude werk vind ik mwoa mwoa |
|
van believe ben ik ook zeker geen fan.. hooguit 2 a 3 nummers die er op staan vind ik leuk.... Daar in tegen in the sickness wel een goed album. |
|
Dat vind ik nou eigenlijk precies andersom But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |