|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
komt door die knappe drummer |
|
Wij zijn pas 2 maanden bezig, nu al 5 gigs staan. Gaat lekker zo! |
|
Beter man |
|
Uh-huh! Hopen dat we deze lijn voort kunnen zetten |
|
Snel demootje opnemen he |
|
Dat hebben we uiteraard al lang ingepland Denk dat hij eind november klaar is. |
|
Sweet Msn? |
|
Yo.. Geef ik mijn andere laptop eerst ff een slinger.. |
|
multitaskingmuthafucka [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 09-10-2005 16:20] |
|
Laptop of doom? |
|
Wat voor muziek spelen jullie? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Mindscan is metal/hardcore (naar ik meen) |
|
heavy lord the law and the loudest. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: je hebt veel geld zeker? |
|
Ook al is het in mijn hometown, ik zal hier helaas niet aanwezig bij zijn. Ga dan The Wounded bewonderen in Den Bosch. |
|
quote: Joah, "metalcore".. Maar dan eigenlijk zonder old school HC-invloeden want dat vinden we niet tof Damned, we moeten echt een demo hebben dan kan ik wat laten horen. Nog even geduld! quote: Hoezo?? De optredens zijn tot nu toe "kostendekkend", we houden er zelfs iets aan over. Maar ook als dat niet zo zou zijn spelen we hoor. We staan liever op het podium dan ervoor namelijk |
|
*up* Aanstaande vrijdag dus! |
|
quote:Oh ja ik zou nog een cdr voor Tam maken met allerlei oude HC |
|
quote: Kan je dat niet vergeten? PLEASE?? |
|
Ik zal er doom bij opzetten voor de echte smaak |
|
*rotschop* Voor de mensen uit Tilburg en omgeving: morgen dus! Wij spelen als eerste, we beginnen om 22h. |
|
Shit, morgen heb ik al wat (daarnaast had ik Heavy Lord graag willen zien!) Wel mooi dat jullie al zo snel zoveel gigs hebben! heavy metal is the law |
|
quote: Yeah, en net weer 1 erbij Volgende keer beter kerel, wij proberen z.s.m. richting A'dam te komen EDIT: Snaack hier! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 20-10-2005 14:18] Don't blush when I rip you open |
|
Mooi zo! In Amsterdam en omstreken ken ik genoeg mensen die langs willen komen, dus de animo is er! heavy metal is the law |
|
Dat horen wij graag Ik ga mijn best doen die kant op te komen! Verder: vanavond dus!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |