|
Auteur: |
|
|
sinds wanneer worden topics niet gewoon gesloten, maar direct verwijderd? Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Als ze uber nutteloos zijn en en toch niemand meer in hoeft te kijken? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
aha, censuur vet jaren 50 jo Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 09-10-2005 21:16] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
zou? |
|
dat doe ik dus ... ze waren totaal nutteloos. Moet ik ze dan eerst gaan sluiten zodat iedereen kan zien dat ze nutteloos zijn om ze dan een tijdje later weer te verwijderen ??? ... nou dan verwijder ik ze net zo lief meteen. |
|
nee dat noemen ze geen zou Ik distancieer me volledig van ZM |
|
En terecht, nu deze nog weg iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Alles weg en een groot Algemeen topic! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:En een gothic topic! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Oke, twee topics. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
haha ja censureer dit ook maar ik moest doorgeven dat henry kanker het een eer vond om verwijderd en gebanned te worden door 'the dictator himself' waar ik me natuurlijk volledig van distancieer Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Hahahahaha 'censuur' roepen op een forum is zo verschrikkelijk gay Zenial |
|
quote: Ik vind het goed dat die eikel is gebanned. |
|
quote:Nu jij nog iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Even met mezelf overleggen of ik hiermee eens ben. |
|
slotje signature |
|
quote: of gewoon gelijk helemaal verwijderen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
dit topic vraagt erom; het is gewoon een klacht en past dus hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1929042 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Algemeen |