IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Dream Theater 10oktober HMH
dagman
Usericon van dagman
Posted 09-10-2005 21:59 by dagman Wijzig reactieProfiel van dagmanQuote dit bericht

Wie gaat er naar DT op de 10de en wil meerijden. We zijn nu met zijn 2-en en rijden vanuit groningen. post effe reactie als het je wat lijkt.

wat zijn die kaarten trouwens prijzig aan het worden. Ik heb ze twee week geleden nog gewoon voor 40E gekocht. Nu al 65! Dude!

live to fly high

Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 09-10-2005 22:14 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

Zijn ze dan al uitverkocht ? :S

Op marktplaats hebben mensen zo te zien heel veel goedkope kaartjes over,...

[Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 09-10-2005 22:16]

How can I know so many never really knowing anyone?

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-10-2005 8:45 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik heb er zin in

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-10-2005 9:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Veel te duur wederom! Ik wil ze wel zien, maar niet voor deze woekerprijzen

"This one is older than shit, heavier than time!"

dagman
Usericon van dagman
Posted 10-10-2005 12:29 by dagman Wijzig reactieProfiel van dagmanQuote dit bericht

Ja, ik zie ook goedkope kaarten, had gewoon ergens iemand die dingen voor 65 proberen zien slijten. Das absurd. Maar eh, niemand dus :D

live to fly high

renYek
Usericon van renYek
Posted 10-10-2005 12:38 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Iemand meerijden vanuit Venlo? Ik breng en haal mijn vriendin.

dagman
Usericon van dagman
Posted 10-10-2005 12:52 by dagman Wijzig reactieProfiel van dagmanQuote dit bericht

Er was er een op een vroeger topic, misschien dat ie nog wil: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1935561

live to fly high

renYek
Usericon van renYek
Posted 10-10-2005 14:55 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 12:38 schreef renYek het volgende:
Iemand meerijden vanuit Venlo? Ik breng en haal mijn vriendin.

Change of plan: vriendin ziek, ik ga zelf. naja, nog steeds plek over dus hehe.

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 10-10-2005 20:40 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Godsamme, lees ik nu pas Si!
WIj zijn vrijdag al geweest naar Dusseldorf, maar had ze gerust nog een keer willen zien

ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 10-10-2005 20:42 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

Morgen spelen ze ook in A'dam...

Dorgoroth
Usericon van Dorgoroth
Posted 10-10-2005 22:31 by Dorgoroth Wijzig reactieProfiel van DorgorothQuote dit bericht

ik kan niet

renYek
Usericon van renYek
Posted 10-10-2005 22:56 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik ben net terug. Met de pauze had ik het helemaal gehad. Dit is zo niet mijn band meer he. Naja, andere optie was niet gaan en duur kaartje wegtiegen. Nu was er nog een kans dat het leuk kon worden hehe.

In het begin de gitaren zodanig hard dat de rest een brij werd en James zong zo vals als een hoer.

Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 11-10-2005 1:25 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

ach. In het begin stond ik achteraan. Maar daarna stond ik via de zijkant helemaal vooraan. Daar word je echt omringd door het geluid en zie je de band tenminste nog goed.
Het geluid vond ik goed, alleen stond de bass een beetje verkeerd soms.

morgen weer

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-10-2005 4:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 22:56 schreef renYek het volgende:James zong zo vals als een hoer.

Ik vind de band momenteel zo enorm niet meer boeiend dat ik dit keer eens niet ben gegaan.

Dat James vals zou zingen had ik je echter al van te voren kunnen zeggen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 11-10-2005 8:22 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Niet bijster veel goeds gemist in mijn afwezigheid zo te lezen.

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

renYek
Usericon van renYek
Posted 11-10-2005 9:11 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2005 4:14 schreef XXL het volgende:
Ik vind de band momenteel zo enorm niet meer boeiend dat ik dit keer eens niet ben gegaan.

Dat James vals zou zingen had ik je echter al van te voren kunnen zeggen.

Heui, ik zou ook helemaal niet gaan, maar ben dus gegaan omdat mijn vriendin die wel zou gaan ziek was. Dezelfde houding als jij hebt heb ik al een paar jaar, maar ik dacht: misschien is het stiekem toch leuk hehe,

Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 11-10-2005 10:04 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 22:56 schreef renYek het volgende:
Ik ben net terug. Met de pauze had ik het helemaal gehad. Dit is zo niet mijn band meer he. Naja, andere optie was niet gaan en duur kaartje wegtiegen. Nu was er nog een kans dat het leuk kon worden hehe.

In het begin de gitaren zodanig hard dat de rest een brij werd en James zong zo vals als een hoer.

Dit had ik nou ook, toen ik ze tijdens the ToT-tour in Ahoy zag. Ben toen ook net na de pauze (na de Pink Floyd cover) weggegaan.

Octavarium vind ik wel weer een heel goed album, maar ik heb de band nu al zo vaak gezien, dat de magie er een beetje af is, denk ik.

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-10-2005 10:20 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik heb toch wel genoten gisteravond moet ik zeggen. Het blijven enorm goede muzikanten Alleen de zang vond ik wat minder

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 11-10-2005 13:52 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2005 10:20 schreef Jebes het volgende:
Ik heb toch wel genoten gisteravond moet ik zeggen. Het blijven enorm goede muzikanten Alleen de zang vond ik wat minder

ach, die zang, na een tijdje merk je het niet eens meer.
Ik vond het iig een goed concert

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 11-10-2005 13:57 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Ik heb ze op Graspop nog gezien dit jaar, vond het voorlopig wel weer genoeg.
Toch zijn het wel talentvolle muzikanten hoor, je moet alleen echt in de stemming zijn voor dit soort muziek denk ik..

dagman
Usericon van dagman
Posted 12-10-2005 11:48 by dagman Wijzig reactieProfiel van dagmanQuote dit bericht

Ik vond het ook bruut! Ben er niet voor de zang ben er voor de muziek. En dat was super. Ik had ze alleen nog niet eerder gezien, dus... moeilijk oordelen. Vraag me af wat ze de 11de hebben gecovered. zal es verder kijken

live to fly high

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 12-10-2005 12:25 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com