|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga voor lekkere relnicht Albert Verlinde en knuffelige Marc Marie Huijbrechts Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik kijk eigenlijk nooit tv omdat ik elke vorm van massamedia probeer te ontwijken... Ik denk dat elke presentator word geselecteerd op een lief en sympatiek hoofd en lichaam... net als al die lui die videoclilps opnemen om bij tmf hun lichamen te laten zien vergezeld van een 'lekker' computermuziekje... |
|
quote: Niet iedereen die op tv verschijnt is per definitie een presentator, vermoed ik Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: En op een bepaalde ziekelijke exhibitionistische dwang om over niks te lullen terwijl er toch naar je geluisterd wordt. TV is kut. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. TV is kut. |
|
1. Albert Verlinde 2. Andre van Duin |
|
Jos brink,haha.. Top nicht nummer 1 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
meneer Jacques d'Ancona Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote:\ Suck my piss |
|
quote: daarom Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Andre van Duin Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
kijk bijna nooit televisie alleen paar serie's maar mijn favoriete nicht is Carlo Boshard denk ik |
|
Marc Marie Huijbrechts !! die stem gewoon al |
|
Ik ga mee met vampie en -=ZwaarMetaal=-... Marc Marie for president! That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft |
|
quote: dat stemmetje van die gast idd [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-12-2001 21:53] Suck my piss |
|
1 - Joop Braakhéke (of hoe die pot mongool heten mag) 2 - Jaqu dc Wiegen Meister ! |
|
Ik ben het volledig eens met Dwaallicht.....TV SUCKS Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Carlo Boshart(??) Weet niet precies hoe je het schrijft, maar het is wel een leuk persoon. the only pleasure is pain |
|
quote: Mja da vinnik ok wel een geweldige nicht Ik heb gesproken |
|
Harm Edens |
|
Paul de Leeuw |
|
Onze Pim! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik ga ook voor Carlo Boshard |
|
marc marie carlo boshard maar niet te vergeten tv nicht nr1 jos brink welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Jos Brink en Jacques D'Ancona Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik probeer een leuke tv nicht te bedenken... maar volgens mij vind ik ze allemaal vreselijk (niet omdat het homo's zijn, ik ken ook coole homo's). Eigenlijk vind ik zowiezo veel mensen die op tv komen vreselijk. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |