|
Auteur: |
|
|
Nette prijs in ieder geval, leuk hebbedingetje die split. Erg tof voor de fanatieke thrashers, want beide bands spelen niet zozeer 'met een blad voor de mond' om het maar even zo te noemen. Ik moet effe goed kijken welke band nou uit welke bandleden bestond, want ik haal ze nog wel eens door elkaar. Een van de leden van (volgens mij) Second Hell was ook bij Jagannath betrokken geloof ik. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik ken Mark, een gitarist van Second Hell. Hij is bezig de band weer op te bouwen. Erg lekkere muziek. Wat is het? Een bandje? Zo ja, zou die op een of andere manier gekopieerd kunnen worden voor mij? Ik zou ze wel willen hebben. |
|
Hee! ik ben Gert-Jan, drummer, en wat audiophile al zei, zijn we (ik en Mark) bezig om Second Hell weer op poten te zetten... Even kijken of het daadwerkelijk ook lukt, maar das voor latere zorg... k zou zeggen hou het in de gaten :D |
|
Nou!!! |
|
|
|
Nog een paar nachtjes slapen jongens dan is ie klaar. |
|
Tof, ik koop wel een exemplaar; een van de hoogtepunten van de Nederlandse thrash scene. Leuk dat deze heruitgebracht wordt (gelukkig met dat originele en geweldige artwork). "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Trouwens, waar laat je die picture lp's (nee, niet de band) persen als ik vragen mag?? [Dit bericht is gewijzigd door acid op 02-01-2006 23:11] "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Eens kijken, ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht. Eerst maar eens kijken dat ik die cd's klaar krijg. |
|
Out Now !!! The classical dutch Speed / Thrash split released on Digi CD. Limited 500 copies and moving fast. |
|
|
Index / Heavy Metal |