|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
17 december Heidevolk, Elexorien en Thronar in Ede. www.jcpeptalk.nl www.thronar.com www.heidevolk.com www.elexorien.com meer info volgt z.s.m. + [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-10-2005 11:36] Bruce Banner |
|
Welk een feest. |
|
Bruce Banner |
|
Gaaf! Ik denk dat ik hier wel bij aanwezig ben, ga toch niet naar X-mass Metalfest |
|
Present |
|
oeh Ede is niet zo ver reizen vanaf Arnhem! Is kijken of ik er dan bij kan zijn |
|
ehm, staat wel op hun site toch? Bruce Banner |
|
jep, heb het al gevonden. Laatste bus terug is geloof ik 23.02u (ongeveer) vanaf daar. Effe zien nog hoe en wat Maar ach, duurt nog even ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Zal wel een leuk feestje worden in Ede Eindelijk weer is wat op metalgebied in Ede ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
|
|
Ha! iets dichter dan Arnhem... maar nog steeds een aardig end vanaf regio Den Haag |
|
De Peptalk, hmmzz daar ook eens mee geweest toen Serenade of Darkness er moest spelen. Er mocht absoluut niet geblowt worden in het pand en je werd bij de toiletten in de gaten gehouden hoelang je daar bleef en als het hen te lang duurde kwamen ze kijken |
|
Mooi dat er dan 3 bands staan die je niet wil missen. Pissen doe je maar thuis Bruce Banner |
|
quote: Ghehehe.. Oja enne voor de niet lange afstandlopers, laat je niet door de buschauffeur eruit kicken voor de stoplichten, tering end lopen nog. Helemaal als je verkeerd loopt, zoals ik deed en heeeeelemaal om de voetbalvelden en het zwembad moest lopen. Wat was ik fucking chagerijnig toen bij binnenkomst, deden ze ook nog moeilijk over de gastenlijst omdat ze vonden dat ik te laat was.. Maar goed, misschien lag het aan de vrijwilligers toen hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-10-2005 18:52] |
|
..Dus je komt ook gewoon? Bruce Banner |
|
quote: Ik zal eens zien of het mij gaat lukken. |
|
quote:Zoals het er nu naar uitziet ga ik met de auto erheen en heb ik nog twee plaatsen over en ik kom toch langs Zwolle, je kan eventueel wel meerijden dan (even onder voorbehoud aangezien ik dit alles nog niet zeker weet) |
|
quote: Krijg ik dan wel een dikke knuffel van je? Bruce Banner |
|
quote: Vent, je hebt een slaapplaats geregeld bij mij, dus ik zou er maar vanuit gaan dat je gaat! Dit wordt een puik feestje! Nog een pilsch? Gaat heen, je slaapt ! |
|
quote: Als 't geld nog niet op is,moeten we maar ff buurten,al is het niet mijn smaak (tenslotte wel erg dichtbij) |
|
quote:Gewoon komen! Alleen al om de sfeer is t al leuk om te gaan! |
|
hulde! ik kan aanwezig zijn! Eindelijk mijn Thronar cd kopen (als ze cd's meenemen natuurlijk) kheb d'r zin an! Krijgsvolk!!!!!!!!!! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:Gaaf, die hoes vd Wapenspraak&dringelag/Garmenhord split. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
"de strijdlust van het zwijn" is het niet? ach ja... leuk toch ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
zit daar geen copyright op? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |