|
Auteur: |
|
|
Op 12 November in de SJOR in Roggel: Tri-Metal met: Strength Above All, Stench Of Death (CD Presentatie) en Verona Beach. Entree: 3 euro Zaal open: 20:30 Route en overige info: www.jwgroggel.nl Flyer: saa.hostroermond.nl/temp/Flyer-Roggel-v3-Groot.jpg Komt allen! [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 01-11-2005 21:41] |
|
De sjor in roggel? |
|
De wat? 1st prize voor de plaatsnaam en lokatie But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
hehe, Ja in de SJOR in Roggel. Wat win ik? |
|
Omhoog! |
|
quote: hahaha |
|
quote: Ik hoorde het al van SOD. Het wordt zeker gezellig daar!! Ik heb er zeer veel zin in. |
|
quote: doe jij ook wel eens wat anders als andermans cd's inspelen?! hehehe |
|
quote:jazeker, binnenkort met EoP een cd opnemen |
|
Volgend weekend alweer! Ik ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe EoP. |
|
Zo te zien aan de DATUM in de topictitel denk ik dat mensen SOWIESO niet in dit topic gaan kijken. |
|
quote:wat bedoel je? |
|
UP! |
|
Aight niggaz!! Iedereen uit Roermond/Roggel e.o. allemaal komen en moshen morgen!! Lijkt mij verder niks mis met de datum... |
|
Ben vrijwel zeker aanwezig vanavond. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het kan dus nog steeds in de SJOR! Bij Verona Beach was er al veel volk op been en het was gewoon een vet optreden. Het zat niet mee met geluid en apparatuur maar ze speelden toch een goeie set nummers die zeer goed in elkaar zitten met vette riffs. Killer strot van Frank! Voor mij was dit de eerste keer Stench Of Death en ze konden me zeer goed bekoren. Ik luister niet veel meer naar death/black metal etc. maar dit was gewoon goed. Je ziet dat ze nog wat stijfjes/geconcentreerd zijn omdat ze lang niet op het podium hebben gestaan (behalve Mies dan). Dus dat moeten ze snel vaker gaan doen! Zelf ging het bij Strength Above All wel lekker ondanks een nog aanwezige griep. Even gestress vooraf met de apparatuur mocht de pret ook niet drukken. Ik heb me prima vermaakt en het publiek ging flink los bij meerdere nummers. Top! Dus: geslaagde optredens van alle bands, gezeligheid, flinke opkomst én mosh pits! Ik hoop dat dit een vervolg gaat krijgen in de SJOR! Iedereen bedankt voor de komst!! |
|
Verona Beach vond ik erg veel vooruitgang geboekt hebben met vorige keer...erg goed optreden. De nieuwe bassist paste ook goed in het geheel. Stench of death stonden idd (op Mies na) als lijken op het podium, de uitstraling was daarom nihil. Verder vond ik de muziek bij elkaar geraapte saaie stukken die geen goed geheel vormden (sorry Mies ). Strength Above all leverden een energiek en aggressief optreden. Erg goed! Tof om te zien dat er toch nog veel volk kwam opdagen in het Sjor...werd tijd en hopelijk geeft dit weer perspectief voor de toekomst. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |