|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
can't spel CRAP without RAP!!! |
|
nederlandse blackmetal is een hype... Suck my piss |
|
Nederlandse blackmetal is zóóó zomer 2003 Subtiel kamerolifantje |
|
ow god.. niet nog zo'n bandje en dan nog een myspace.com website.. kan het nog erger? bedroom black metal 1000% Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: "thanx 4 the add! Kerker hailz! Post picture comment please!" Suck my piss |
|
quote: Vervuiling van de scene? Keep the black metal alive! |
|
vervuiling van de scene? ja zo kan je eht wel noemen. wie zit er nu te wachten op dit soort zwaar ongeinspireerde bagger herrie o0pgenomen emt drumcomputer op je pc.. dit heeft totaal GEEN bezielig en klinkt echt 13 in een dozijn... ik kan heir echt niks mee en ben van mening dat we zonder dit soort bands beter af zijn.... niet iedereen die naar black metal luisterd, moet ook meteen een black metal band beginnen.. daar krijg je namelijk van dit soort troep van ik wordt een beetje moe van als die inspiratieloze bedroom black metal projecten door allemaal pipo's.. ze nemen verzinnen een stoere naam, maken een website, nemen wat slechte foto's en als je pech hebt nemenz e ook nog hondsberoerde black metal op in de slaapkamer en hoppa, ze denken dat ze weer cult zijn met hun eerste klas rommel. nee,... 5 jaar geleden kon je hier misshcien nog mee wegkomen, maar dit is echt kut... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: KERKER signature |
|
maar hij is wel vriendjes met crebain! klinkt trouwens nog niet eens zo kut ook al gaat het helemaal nergens over Je moeder. |
|
crebain... zo'n andere bedroom black metal band die niemand serieus neemt... tsja, leuke vrienden! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
maar hij heeft wel crebain beltonen te koop! Je moeder. |
|
kenker.. |
|
ja, de meest foute aktie ooit, dat dan weer wel! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Zwarte long kenker! primitief als teer! Suck my piss |
|
Krijg de Kerker zijn bezoekersaantal is al verveelvoudigd ondertussen... ik voel Nuclear Blast al komen... Bwa, ik wacht wel op de nieuwe Kaasschaaf signature |
|
Nou dat klonk dus nergens naar SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: hahahaha en ik maar denken dat ik de ouwe lul was die overal over loopt te zeiken. Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote:ja dat |
|
Aggro-sief www.aggro.nl |
|
kun je de link naar fluisterowud verwijderen? we wensen niks met dit soort grappen en grollen gelinkt te worden... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
muziek klintkg ewoon nog brakker als bodyrot! hahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
gasoorlog, wat ben je aan het doen?? gekrijs?? waar?? Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
kom op jim, dit is de nieuwe generatie, beetje respect hahaha Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
zeg jan... "Respect" is een woord dat mee rin de hiphop / breezer generatie voorkomt.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |