IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Melektaus
Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 11-10-2005 13:46 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Ik heb laatst advies gehad deze band eens uit te proberen. Heb een kopie weten te bemachtigen bij de Boudisque. Fuck!!! Wat een heerlijke pot agressie is dit!!! Het is een death metal band uit Chile en hun zangonderwerpen komen overeen met die van Nile . . .ongeveer. Volgens een recensie is hun stijl een mix van Nile & Angel Corpse.

Zeker aan te raden!!!

There is no religion higher than Truth!

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 11-10-2005 14:13 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Klinkt gaaf. Hebben ze toevallig een website waar je eventueel mp3tje kunt beluisteren??

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 11-10-2005 14:53 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Daar gaan we eens wat van downloaden!

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 11-10-2005 18:25 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Ik heb gezocht of er ergens mp3´s te downloaden zijn maar heb helaas niets gevonden. Ik kan niets anders doen dan je te verwijzen naar een P2P programma zoals Soulseek. Succes ermee.

There is no religion higher than Truth!

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 11-10-2005 19:57 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Ok, toch bedankt!

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2008 18:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beestig zware death

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com