IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : MU en de BM'er Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-12-2001 21:52 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 22 december 2001 21:22 schreef Nachtvorst het volgende:
Wat een kut discussie, ik snap niet dat jullie iedere keer weer over BM beginnen, en vervolgens alleen maar proberen degenen die er van houden neer te halen.

Kanker posers...

triest

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-12-2001 21:54]

Suck my piss

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-12-2001 22:28 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 22 december 2001 15:18 schreef Duxmortem het volgende:
Whahahahah!! Typerend weer....
First of all, Nuclear Blast en black metal gaat al niet samen.
En ten tweede: grappig dat men hier over begint, aangezien het grootste deel van zm ook uit dit soort mensen bestaat (niet persoonlijk bedoelt)

Hehehe... Nuclear Blast en Black Metal.. dat hangt nogal af van je definitie van Blackmetal.. Naar mijn idee gaat NB inderdaad niet samen met black, maar meer met commercie en te afgepolijste en voor de massa klaargestoomde muziek (lees: Dimmu Borgir e.d.) ..

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 22-12-2001 22:37 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

quote:
Op 22 december 2001 21:22 schreef Nachtvorst het volgende:
Wat een kut discussie, ik snap niet dat jullie iedere keer weer over BM beginnen, en vervolgens alleen maar proberen degenen die er van houden neer te halen.

Kanker posers...

Whahahahah!! Probeer dat maar eens tot die lui door te laten dringen...
Gewoon d'r uit lullen...meeste zm'ers zijn toch niet bijster intelligent

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 22-12-2001 22:40]

SCUM FUCK

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 22-12-2001 22:41 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

quote:
Op 22 december 2001 22:28 schreef Valorian666 het volgende:
Hehehe... Nuclear Blast en Black Metal.. dat hangt nogal af van je definitie van Blackmetal.. Naar mijn idee gaat NB inderdaad niet samen met black, maar meer met commercie en te afgepolijste en voor de massa klaargestoomde muziek (lees: Dimmu Borgir e.d.) ..

Volgens mij begrijpen wij mekaar voor de verandering eens...

SCUM FUCK

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-12-2001 22:49 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

waarom lopen deze discussies toch altijd op troe or not to be troe uit. aarhhggh

Mijn verbazingen rijken soms ook boven mijn kerst muts uit.
Liep laatst door lemmer (tja lemmer jah) en er rende een ventje met een slipkont trui op mij af en vroeg waar ik die satan sticker op mijn tas vandaan had (Dark funeral logo) ik dacht "mijn god daar gaan we weer" maar goed heb hem verteld dat het geen satan sticker was maar een logo van een band. Vond ie toch wel heeeel interesant. aarrhhgg

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-12-2001 23:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

dit zijn denk ik wel wat kenmerken van een echte "metalhead":

1. tracht zoveel mogelijk metal-muziek te beluisteren en wil eigenlijk altijd meer horen. dit gebeurt via:

regelmatige plundering van de lokale cd-shops
actief in tradingcircuit

2. laat constant aan vrienden nieuwe bands horen.

3. wil graag nieuwe band(s) bij vrienden horen

4. besteed veel tijd om de scene te volgen via tijdschriften, internet etc.

5. regelmatig naar een concert om favoriete bands live te zien en te steunen

en in wat voor kleren je dit doet of voor mijn part in je blote pik interesseert mij niet!

satanos
Usericon van satanos
Posted 22-12-2001 23:24 by satanos Profiel van satanoshttp://www.feestopmaat.nl

quote:
Op 22 december 2001 22:28 schreef Valorian666 het volgende:

hmm ik ben het er nog steeds niet mee eens dat dimmu massa muziek het is dan geen 'echte' black daar ben ik het mee eens ,want ik draai ook zat echte black
Ik vind het laatste album echt een meesterwerkje en een stuk minder commercieel dan bv CoF ,maar het is absoluut geen massa muziek het spreekt alleen wat meer mensen aan
Massa muziek is bij mij nog altijd hersenlose top 40 muziek [nu-metal Britney spears etc........]
toch heb je wel gelijk dat N B niet bij Black hoort

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-12-2001 23:25 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 22 december 2001 23:00 schreef attila_de_hun het volgende:
mijn part in je blote pik interesseert mij niet!
heheh mij wel.

vind die regeltjes zoals jij ze stelt een beetje sneu. Vind zowiezo regels sneu.
Ik denk dat iedereen voor zich kan beslissen of ie een metalhead is of niet. Of in iedergeval kan denken dat ie dat is.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-12-2001 23:50 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 22 december 2001 23:24 schreef satanos het volgende:
hmm ik ben het er nog steeds niet mee eens dat dimmu massa muziek het is dan geen 'echte' black daar ben ik het mee eens ,want ik draai ook zat echte black
Ik vind het laatste album echt een meesterwerkje en een stuk minder commercieel dan bv CoF ,maar het is absoluut geen massa muziek het spreekt alleen wat meer mensen aan
Massa muziek is bij mij nog altijd hersenlose top 40 muziek [nu-metal Britney spears etc........]
toch heb je wel gelijk dat N B niet bij Black hoort

Hehhe... ja... ook daar hangt het weer van je definitie van massamensen af..

Zo heb ik over het algemeen meer respect voor metalheads dan voor top40heads, maar tussen metalheads lopen ook wel degelijk zeer hersenlose mensen rond ..

Zo komen we weer uit bij waar dit topic om begon.. mensen die zich voordoen als iemand en dan nergens iets vanaf weten.. (zoals die figuur die MU tegenkwam dus
Dat soort lui zijn triest..

SHIT! Cadaveria vergeten uitteloggen.. dit was ik dus, VALORIAN

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 22-12-2001 23:59]

lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 23-12-2001 0:08 by lestat Profiel van lestathttp://www.aeternus-darkermonument.tk

O.K. dit is het enigste wat ik er over ga zeggen.

Duxmortem,en aanverwanten mongolen,ik zou graag eens met ze van gedachte wisselen ,maar dan wel face to face zodat ze niet dagen over hun antwoorden na kunnen denken.
Ik ben bang dat ze meteen door de mand zullen vallen,ik ken ze namelijk wel dat soort zielepieten.
Heeft ie het over de ware groten der aarde zijn eenlingen,nou prima hou dat dan ook zo ,en sodemieter op van dit forum, black metal Remi.
Als je eenling wilt zijn doe dat dan maar in je eentje en niet hier.
Zo'n grote der aarde ben je niet ,want al die posts van jou en aanverwanten zijn gewoon een verkapte vorm van aandacht vragen,net zoals kleine kinderen doen.
En de beste oplossing daarvoor is gewoon negeren,wat ik al deed en van nu afaan ook zal blijven doen en ik hoop vele met mij.

God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 23-12-2001 0:35 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

quote:
Op 23 december 2001 0:08 schreef lestat het volgende:

Duxmortem,en aanverwanten mongolen,ik zou graag eens met ze van gedachte wisselen ,maar dan wel face to face zodat ze niet dagen over hun antwoorden na kunnen denken.
Ik ben bang dat ze meteen door de mand zullen vallen,ik ken ze namelijk wel dat soort zielepieten.
Heeft ie het over de ware groten der aarde zijn eenlingen,nou prima hou dat dan ook zo ,en sodemieter op van dit forum, black metal Remi.
Zo'n grote der aarde ben je niet ,want al die posts van jou en aanverwanten zijn gewoon een verkapte vorm van aandacht vragen,net zoals kleine kinderen doen.
En de beste oplossing daarvoor is gewoon negeren,wat ik al deed en van nu afaan ook zal blijven doen en ik hoop vele met mij.

Volgnes mij zet je jezelf al genoeg voor lul met deze post...daar valt weinig meer aan op te merken.

--------------------edit-----------------

Om toch even inhoudelijk te reageren: indien je naar de tijden kijkt van de posts zult u zien dat er vrij veel geslowchat is. Niet wenselijk misschien, doch weerlegt dit wel uw argument dat ik dagen kan nadenken over mijn antwoorden.

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 23-12-2001 1:24]

SCUM FUCK

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2001 1:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heb je nou echt niks anders te doen dan mensen te kleineren ?

MU, ik wacht op jouw permissie om dit topic te sluiten.

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 23-12-2001 1:20 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

quote:
Op 23 december 2001 1:01 schreef Jenje het volgende:
Heb je nou echt niks anders te doen dan mensen te kleineren ?

MU, ik wacht op jouw permissie om dit topic te sluiten.

Ik ben niet voor niets minister van defentie

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 23-12-2001 1:22]

SCUM FUCK

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2001 1:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kerel pleur gewoon eens op met je kinderachtige uitlokkingen.

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 23-12-2001 1:29 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

quote:
Op 23 december 2001 1:20 schreef Jenje het volgende:
Kerel pleur gewoon eens op met je kinderachtige uitlokkingen.

Moeilijk heh, je eigen uitspraken verzinnen..beetje triest dat je lestat alleen maar na kunt lullen.

Verder, zoals ik reeds vele malen gezegd heb lever ik zo nu en dan iig nog posts met inhoud (hoewel ik daar reeds mee opgehouden ben, wanneer ik men hier namelijk met argumenten eruit lul verzinnen ze wel weer iets anders om over te gaan zeiken of men negeert mijn argumenten gewoon). U heb ik tot op heden alleen maar "pleurt op", "doe niet zo zielig" en aanverwante opmerkingen horen maken. En maar denken dattie volledig in zijn recht staat....

SCUM FUCK

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2001 1:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Bek houden en ga slapen. Je bedtijd is al lang voorbij ...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-12-2001 1:33 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Lestat, ik zou je uitdaging graag aannemen.

Mijns inziens kijk jij niet voorbij de (inderdaad) vrij 'gewelddadige' taal en verwar je het met puberaal gekwebbel. Je reactie is weinig inhoudelijk, je generaliseert en vervolgens trek je je terug uit de discussie met de opmerking dat je de rest in het vervolg zal negeren. Dat is geen eerlijke manier van discussie voeren, sterker nog, het is vreselijk makkelijk.
Ik zal niet ontkennen dat mensen als Duxmortem of Nachtvorst niet echt toegankelijk zijn. Bovendien hebben ze volgens mij niet echt door dat een forum naast een filosofisch gebeuren ook een sociaal gebeuren is. ECHTER, dat doet niets af aan hun argumenten. Die staan als een huis.
Een opmerking als 'en aanverwante mongolen' is derhalve volkomen onnodig, slaat de plank compleet mis en zegt meer over jezelf dan over hen. Het enige wat je doet is schelden, generaliseren en klagen over je persoonlijke rouw-topic. Welnu, dat is jouw probleem, en niet het probleem van 'de aanverwante mongolen'. Ik hoop dat ik hiermee een punt duidelijk heb gemaakt. En ik ben absoluut bereid om dit in de 'echte wereld' toe te lichten.

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 23-12-2001 1:33 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

quote:
Op 23 december 2001 1:31 schreef Jenje het volgende:
Bek houden en ga slapen. Je bedtijd is al lang voorbij ...

Zoals ik dus al zei...
Maar ik gaat iig de computer even verlaten...even wandeling maken en dan wat slaap krijgen. Een goede nacht.

SCUM FUCK

attila_de_hun
Posted 23-12-2001 11:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 december 2001 23:25 schreef Cadaveria het volgende:
heheh mij wel.

vind die regeltjes zoals jij ze stelt een beetje sneu. Vind zowiezo regels sneu.
Ik denk dat iedereen voor zich kan beslissen of ie een metalhead is of niet. Of in iedergeval kan denken dat ie dat is.

tuurlijk, maar ik vind datgene wat ik heb neergetypt belangrijk. belangrijker in ieder geval dan beoordeeld worden op je uiterlijk en hoeveel studs je aan hebt, hoe lang je haar is, etc. met die "regels" die ik heb neergezet bedoelde ik weer tegevn dat interesse in muziek en de scene belangrijker moet zijn dan hoe er iemand uitziet. maar inderdaad, ik ben de belangrijkste vergeten namelijk het gaat er gewoon om hoe jij je voelt.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-12-2001 13:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 december 2001 23:00 schreef attila_de_hun het volgende:
dit zijn denk ik wel wat kenmerken van een echte "metalhead":

1. tracht zoveel mogelijk metal-muziek te beluisteren en wil eigenlijk altijd meer horen. dit gebeurt via:

regelmatige plundering van de lokale cd-shops
actief in tradingcircuit

2. laat constant aan vrienden nieuwe bands horen.

3. wil graag nieuwe band(s) bij vrienden horen

4. besteed veel tijd om de scene te volgen via tijdschriften, internet etc.

5. regelmatig naar een concert om favoriete bands live te zien en te steunen

en in wat voor kleren je dit doet of voor mijn part in je blote pik interesseert mij niet!

Hier wordt iets zinnigs gezegd en men leest er gewoon overheen... Zucht...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-12-2001 14:03 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 22 december 2001 22:37 schreef Duxmortem het volgende:
Whahahahah!! Probeer dat maar eens tot die lui door te laten dringen...
Gewoon d'r uit lullen...meeste zm'ers zijn toch niet bijster intelligent

Wat doe jij dan als "wel" bijster intelligent persoon tussen al die dombo's , voor mij hoef je't niet te doen hoor, zoek dan lekker een forum op met allemaal *intelligente personen"

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-12-2001 15:08 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 23 december 2001 0:08 schreef lestat het volgende:

"black metal Remi"
die houwen we dr in!

Suck my piss

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 23-12-2001 15:29 by schaambaard Profiel van schaambaard

quote:
Op 23 december 2001 15:08 schreef skullfuck het volgende:

"black metal Remi"
die houwen we dr in!

Kijk, dit geeft nou precies het verschil aan tussen black metal en nuclear blast muziek.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-12-2001 15:44 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 23 december 2001 15:29 schreef schaambaard het volgende:
Kijk, dit geeft nou precies het verschil aan tussen black metal en nuclear blast muziek.

zet je zelf nou niet zo voor lul...

Suck my piss

attila_de_hun
Posted 23-12-2001 18:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 december 2001 13:37 schreef Greycloak het volgende:
Hier wordt iets zinnigs gezegd en men leest er gewoon overheen... Zucht...

dank u

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com