|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De Jazz/fusion/deathmetal/progressief (etc...etc...) eenmansband (al word voor de fulllenght nu een line up gezocht, een drummer is al reeds gevonden) van Luke jeager (o.a inval gitarist van Vile). ongekend technische gitaarpartijen uit alle genre's die je je maar voor kunt stellen met toch de U.S deathmetal en jazz/fusion/bebop als basis. met een stel solo's om u tegen tezeggen. de bio: Sleep Terror fuses the heaviest elements of technical and brutal death metal with the lightest streams of jazz, funk, trance, hardcore, progressive and everything in between. Currently a full-length album is being planned for the upcoming year and shows to follow! Stay tuned. op de myspace is de gehele nieuwe EP te beluisteren en hij heeft ook nog een zij project vegan uprise. www.myspace.com/sleepterror www.myspace.com/veganuprise Check it out!! onbevoegd vette band!! Edit: er is overigens nog een EP verkrijgbaar die nog wel tedownloaden is op soulseek en dergelijke. en voor de n00bs onder ons wil ik hem ook best wel op Usendit zetten. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 12-10-2005 12:10] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
myspace editer ik kiek wel eem wat ik kan doen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
phatte shit son! Jammer alleen dat die gast toen zo problemen maakte om een gejatte cdr waar z'n drumlibrary/soundbank op stond, die hij zelf uit leende aan een halve zool die ermee van door ging.LOL myspace is grappig, anygay, vette shiaat! Suck my piss |
|
yeah, idd... hij had binnen notime ook alweer een copie waar maak je je dan druk om!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Maareuh, wel grappig bandje..maar toch zegt iets in me dat ik dit rechts laat liggen... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: FASCIST! Suck my piss |
|
ze weten wel met elke release zichzelf teverbeteren daarom blijven ze ook behoorlijk boeien!! (in mijn geval dan..) dit is die appie trouwes: "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Die gast rechts... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Staan allemaal slimme lui op On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Spelen op een schoolplein is tr00! Vette shit trouwens.. Al zal het idd niet erg lang blijven boeien ben ik bang. Doe mij dan toch maar Psyopus |
|
Slaapterreur heerst behoorlijk de pan uit. |
|
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=0AAVNR8VMIILR3T39Q81FVQZCG edit; op de achtergrond hoor je nog wat, maar vooral veel gras [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-10-2005 14:52] Suck my piss |
|
quote: jesus wat een chaoot die dit gefilmt heeft |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: jammer, ik kan er echt weinig mee. Ach ja, zonder zang klonk beter... Suck my piss |
|
De eerste plaat is uit! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja is zeer tof idd, maar helaas zijn het allemaal al oude nummers geloof ik. Zit even de nieuwe tracklist te vergelijken met hun oude materiaal wat ik hier heb en: Ascetic Meditation, Paraphile en de demo uit 2004 staan er (bijna) helemaal op. Volgens mij geen nieuwe nummers dus , maar wel vette shit |
|
idd, als je wat nieuws willen horen zou je om de zoveel tijd eens op het forum moeten kijken, hij post nog wel eens iets nieuws zo nu endan, heb er nog een paar coole hier op de computer staan verder vind is het wel een cool album geworden. ascetic meditation "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wat plaatst ie op zijn forum dan? ook echt nieuwe songs of gewoon wat opgenomen gitaarriffs. Hoe dan ook, tof natuurlijk Ook de filmpjes die ik van die gitarist heb gezien zijn geweldig, het lijkt allemaal zo simpel, maar is het absoluut niet. |
|
Vaak zijn het ideetjes van een minuut of 3 die hij post, en vaak zijn ze ook tich keer beter als wat hij op de myspace plaatst "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hehe leipheid ja! Wiedeliewiedelie ftw!!!eendjezegtkwak,jaeendjezegtkwak1! |
|
Jezus wat een meuk, sorry hoor. Dit is echt totaal NIET mijn ding. Spelen kun ze trouwens wel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
tis bruut, maar die jazz stukjes om de zoveel tijd beginnen me nu wel op de zenuwen te werken, maar ze spelen inderdaag echt bruuuuuuut |
|
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTIG!!!!! hebben!!!!!!!!! schitterend! signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |