|
Auteur: |
|
|
Enkel de laatste met een iets apartere klank kan mij bekoren. signature |
|
quote: Ik heb ze - vorig jaar geloof ik - op Wacken gezien en dat was inderdaad zeer goed te pruimen. Ik vind het contrast tussen het redelijk langzame melodieuze gitaarspel en de supervette grunt van de zanger zeer tof. Het debuutalbum is m'n favoriet en verder heb ik Worst Enemy en Shine momenteel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wat? Wie? |
|
de nieuwste begint zowaar Amon Amarth trekken te krijgen signature |
|
Op Fuck The Commerce gezien, toch wel redelijk onder de indruk van de presentatie en muziek, gewoon lekker mid tempo wat de nekspieren niet tot het uiterste drijft maar een aangenaam ritme meebrengt en het erg goed vol te houden maakt. |
|
Heb enkel Disbelief en 66Sick, maar die bevallen me prima! Live inderdaad erg leuk... komt toch nog net iets overtuigender over als op cd... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik vind Navigator tot nu toe wel minder interessant... maar misschien moet ie nog groeien... Zenial |
|
lekker log, en behoorlijk catchy vinnet wel ok signature |
|
Net de videoclip van "To the sky" gezien hahahaha... nog dommer dan al die black metal clips Wel vet album verder, Spreading the Rage Zenial |
|
die laatste blijft maar groeien zalige grunt signature |
Index / Heavy Metal |