IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 13 oktober, Stronghold in Paradox Tilburg
Syckh
Usericon van Syckh
Posted 13-10-2005 15:37 by Syckh Wijzig reactieProfiel van SyckhQuote dit bericht

Ik dacht dat het hier al stond, maar blijkbaar nog niet. Vanavond Stronghold en nog 4 andere bands in de Paradox in Tilburg. Entree gratis!!! Zaal open om 20:00. Eerste band 20:30. Bierprijs is mij onbekend.

Tot vanavond dus!

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 13-10-2005 15:50]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-10-2005 15:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

moest ik nu weten hoeveel dat bier kost...

signature

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 13-10-2005 15:45 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Van de site:

Static Noise : Emo/nu metal met oog voor melodie. Garantie voor een knallend concert.
Mur-Dog : Verrassend ruige rauwe rock/metal met freaky lyrics en rhymes.
Daytona Super Six : Crossover van stooner/speedrock/hardcore/metal. Kloten én Kwaliteit.
Stronghold : Metal. Beware of The Coming Terror. Een clipwaardige show.

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 13-10-2005 15:48 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Hmm... Als ik ga, zal het wel niks zijn. En als ik niet ga, lees ik morgen vast de verhalen hoe gaaf het was.

Dilemma!

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 13-10-2005 15:49 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Emo/Nu metal? Dat zal mie 'n beste wee'n.

Disko Disko Partizani

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 13-10-2005 15:53 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Misschien als het emo-gedeelte overheerst dat het wel een leuke band kan zijn, maar ik ga toch niet.

Syckh
Usericon van Syckh
Posted 13-10-2005 15:54 by Syckh Wijzig reactieProfiel van SyckhQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 15:48 schreef Ascension het volgende:
Hmm... Als ik ga, zal het wel niks zijn. En als ik niet ga, lees ik morgen vast de verhalen hoe gaaf het was.

Nou, gewoon gaan dus. Is het nix ga je weer naar huis (of naar de kroeg), want dan heeft het je dus max 1 of 2 bier gekost. Als je entree had betaald zou het klote zijn, maar hier kun je je geen bult aan vallen, toch?

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 13-10-2005 15:56 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 15:54 schreef Syckh het volgende:
Nou, gewoon gaan dus. Is het nix ga je weer naar huis (of naar de kroeg), want dan heeft het je dus max 1 of 2 bier gekost. Als je entree had betaald zou het klote zijn, maar hier kun je je geen bult aan vallen, toch?

Het kost me ook een treinreis.
Maar ik denk er nog even over na, als ik wil gaan zit ik zo in de trein.

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 13-10-2005 15:58 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 15:53 schreef Razor Jack het volgende:
Misschien als het emo-gedeelte overheerst dat het wel een leuke band kan zijn, maar ik ga toch niet.
Argh!

Disko Disko Partizani

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 13-10-2005 16:01 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 15:58 schreef IJsregen het volgende:
Argh!

Tja, ik heb een nogal uitgebreide muzieksmaak en ik geef een bandje zonder het gehoord te hebben niet meteen een negatief vonnis.

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 13-10-2005 16:02 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 16:01 schreef Razor Jack het volgende:
Tja, ik heb een nogal uitgebreide muzieksmaak en ik geef een bandje zonder het gehoord te hebben niet meteen een negatief vonnis.
Na zo'n beschrijving...

...MOET je wel!

Disko Disko Partizani

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 13-10-2005 16:04 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 16:02 schreef IJsregen het volgende:
Na zo'n beschrijving...

...MOET je wel!

Dat is waar ja.

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 13-10-2005 16:04 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 16:04 schreef Razor Jack het volgende:
Dat is waar ja.

Disko Disko Partizani

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 13-10-2005 16:05 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 16:04 schreef IJsregen het volgende:

Back @ ya.

Ach, morgen in de little devil komen tenminste gave bands.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com