|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:als je iets hier boven leest |
|
Net besteld The deluge - Open the gates - Mark of the beast - Invasion/Metal 2 cd |
|
(m.u.v. de latere albums dan) Waar slaat dat op. Die gates of fire is gaaf en die spiral castle is ook niet heel erg slecht. Je vergeet trouwens ook de oude kant Invasion en metal zijn meer hardrock en classic metal. Crystal logic is meer een mix van alles en is ook mijn favoriet samen met the deluge |
|
Ga voor 'Mystification', is idd een briljant album, rost lekker door. Vooral de intro van Haunted Palace is een goed voorbeeld van het technische en interessante drumwerk van Randy Foxe. De bezwerende aandoende zang maakt het helemaal af, voor mij het beste nummer van Manilla Road. |
|
quote: Gates of Fire is OK; Spiral Castle is erg matig, heel erg matig zelfs. Als je goed leest heb ik ook de eerste 2/3 platen betrokken. De enige die ik misschien vergeten ben is die Circus Maximus plaat, maar dat is eigenlijk geen Manilla Road plaat. En oja, ook "Into the courts of chaos" nog; wel een goede plaat; ook wat meer progressieve invloeden gemixt met het werk van Out of the abyss. Crystal Logic is samen met Mystification mijn favoriete plaat; in ieder geval omdat er de meeste klassiekers opstaan. Geweldige band; maar het latere werk kan mij echt niet bekoren. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
De originele Invasion met paarse rand en insert uit 1979 voor 200 euro via millennium. |
|
Ik heb net ontvangen The deluge - Open the gates - Mark of the beast - Invasion/Metal 2 cd Nu als eerste Deluge |
|
Manilla Road live is trouwens wel helemaal briljant. Jammer dat Hellroadie de band uitgestapt is; hij deed het beter dan Shelton. Maargoed, hopelijk komen ze binnenkort weer naar Europa en openen ze weer met het briljante "Masque of red death". Aaargh!!! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote:Bedoel je de cd Roadkill live ?? |
|
Nopes, optreden in Duitsland 3 jaar terug. Dit jaar komt er weer een nieuwe plaat uit geloof ik; hopelijk betekend dat ook een aantal Europese optredens. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
iemand de nieuwe al gehoord? signature |
|
Ik zweer nog steeds bij Crystal Logic. Ik heb nog een ander album van de band op cd, maar dat beviel nog niet half zo goed. Welk album moet ik absoluut luisteren? |
|
quote: Ja, het is geen echte knaller geworden, maar op de rand van matig, maar beter als mijn absolute tegevaller The circus Maximus. |
|
quote: Ga voor 'Mystification', briljant album, rost lekker door. Vooral de intro van Haunted Palace is een goed voorbeeld van het technische en interessante drumwerk van Randy Foxe. De bezwerende aandoende zang maakt het helemaal af. |
|
quote: oei signature |
|
uit de dieptes maar gehaald vanwege: hoop dat het wat beter word de laatste paar waren niets meer dan leuk. Voyager is vind ik nog altijd de beste van de nieuwere albums. [Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 20-12-2014 16:55] |
|
oke ik ben halverwege de 2de disc van de nieuwe album en het is een best leuke. Er zijn een aantal nummers die gewoon leuk zijn maar de beste nummers zijn beter dan die van de vorige 2 albums. Ik heb een beetje het gevoel dat Mark een beetje aan het coasten is. Hij voelt zich duidelijk comfortable met wat hij schrijft maar voelt niet echt meer DE prikkel. Er komt nog steeds spul uit beter dan wat alle andere bands ook maar ooit maken. Ik ben op zich best tevreden met de nieuwe plaat. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
zo mooi dat we zo snel over de 30.000 zijn gekomen. ik heb het nu wel een beetje verwerkt. Het was zo'n bijzonder band. Er mogen dan wel albums zijn die ik net zo goed vind als de beste Manilla Road albums maar dat is vooral gewoon echt goede muziek. Manilla Road was emotioneel overstijgend. Ik luister gewoon dan maar naar de muziek nu. Ik ben blij dat ik snel ben met het verwerken van emotionele klappen gisteren was gewoon echt kut. |
|
https://nonesoviral.podbean.com/e/none-so-viral-a-metal-music-podcast-episode-19-nsv-special-when-ragnarok-comes-a-tribute-to-mark-shelton-and-manilla-road/ ik maak een podcast met een stel mensen en we hebben dit opgenomen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |