|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:eh.. ja. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Demo van Jeff Martin's nieuwe band online: http://www.myspace.com/jeffmartinandthearmada Klinkt gewoon weer lekker als The Tea Party, benieuwd naar het vervolg www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hoop dat de volgende stap is naar een reunie van The Tea Party! |
|
quote: Demo nieuwe band? Ik heb z'n eerste solo plaat al een tijdje en dit zijn nummers van de 2de solo plaat. http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=357589751&blogID=423213813 |
|
quote:Als je die eerste soloplaat hebt, zul je ook weten dat dat niet onder de naam ".. and The Armada" was. Er is ook een aparte bandsite en myspace voor gemaakt. Van dezelfde myspace-site als jouw link: Former Tea Party front man Jeff Martin and legendary percussionist Wayne Sheehy are on a mission. With their newly formed rock'n'roll powerhouse, The Armada, the dynamic duo are set to launch an attack on the aural landscape, mixing the captured audio slaves of numerous campaigns into a set of wholly new material for release in the Autumn. Tot zover het gemiereneuk. Onder wat voor naam ook, ik blijf altijd uitkijken naar nieuwe muziek van de beste man www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dat is dan ook tegenstrijdig met dat er ook staat dat het z'n 2de solo album is... maargoed ik ben het met je eens dat het altijd top muziek is! |
|
vr mij de reïncarnatie van The Doors signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |