|
Auteur: |
|
|
THE RED CHORD + Isle of Man vr. 16 december Het Bolwerk, Sneek Zaal open: 21.00 uur Entree: €8 Maar twee shows in Nederland. |
|
Red chord is gaaf ! Maar dit is echt te ver,waar is dat andere optreden? |
|
In de goudvishal in Arnhem, grote kans dat ik daar een kijkje ga nemen. |
|
quote: Ja, toffe bands, jammer van de afstand zeg... Toch misschien maar naar Arnhem afreizen ja, tegen die tijd wel even zien. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Zekers aanwezig @het bolwerk: zijn jullie met nog meer vette bands bezig? Ik hoop namelijk niet dat dit een opleving is, want het Bolwerk is erg goed bezig momenteel! Hulde! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: I second that! Misschien toch maar verhuizen.. @Razor Jack: Ik denk er nog steeds serieus over na, het is wel de moeite waard. En blijkbaar ben ik niet de enige Die daar zo over denkt! No Time For Tomatoes |
|
quote: Danku voor het compliment. Check de website voor updates. Burst op 25/11 Metal for the Masses met Black Dahlia Murder, Hatesphere, Aborted, Leng Tch'e, Sengaia, Mörser, Instil +1 op 21/1/06 Tankard in mei + wat er nog langs komt. [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 10-11-2005 20:52] |
|
Morgen! Wordt een belachelijk vet avondje! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zonet in de GVH was het echt steengoed, dus voor alle noorderlingen: GAAN! |
|
quote: Helaas, weer te druk! (werk) ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Jammer dat ik hier niet bij kan zijn. Tevens de laatste show voordat Isle Of Man het bijltje erbij neer gooit But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Index / Concerten |