![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
THE RED CHORD + Isle of Man vr. 16 december Het Bolwerk, Sneek Zaal open: 21.00 uur Entree: €8 Maar twee shows in Nederland. ![]() |
|
Red chord is gaaf ! Maar dit is echt te ver,waar is dat andere optreden? ![]() |
|
In de goudvishal in Arnhem, grote kans dat ik daar een kijkje ga nemen. ![]() |
|
quote: Ja, toffe bands, jammer van de afstand zeg... Toch misschien maar naar Arnhem afreizen ja, tegen die tijd wel even zien. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
Zekers aanwezig ![]() @het bolwerk: zijn jullie met nog meer vette bands bezig? Ik hoop namelijk niet dat dit een opleving is, want het Bolwerk is erg goed bezig momenteel! Hulde! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: I second that! Misschien toch maar verhuizen.. @Razor Jack: Ik denk er nog steeds serieus over na, het is wel de moeite waard. ![]() En blijkbaar ben ik niet de enige Die daar zo over denkt! No Time For Tomatoes ![]() |
|
quote: Danku voor het compliment. Check de website voor updates. Burst op 25/11 Metal for the Masses met Black Dahlia Murder, Hatesphere, Aborted, Leng Tch'e, Sengaia, Mörser, Instil +1 op 21/1/06 Tankard in mei + wat er nog langs komt. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 10-11-2005 20:52] ![]() |
|
Morgen! Wordt een belachelijk vet avondje! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Zonet in de GVH was het echt steengoed, dus voor alle noorderlingen: GAAN! ![]() |
|
quote: Helaas, weer te druk! (werk) ![]() ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
Jammer dat ik hier niet bij kan zijn. Tevens de laatste show voordat Isle Of Man het bijltje erbij neer gooit ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |