|
Auteur: |
|
|
MUSKETEER OF DEATH presents FRI. 09 DECEMBER 2005 OFFICIUM TRISTE (NL - Rotturdoom) BURNING SAVIOURS (S – truly heavy rock music for fans of SABBATH, ZEPPELIN, JETHRO TULL, etc.) WILLOW'S WHISPER (B - female fronted gothic metal) IN AGE AND SADNESS (NL – Progressive doom/death – MY DYING BRIDE meets OPETH) Place of Hell: The Frontline Overpoortstraat 37 GENT ( DOORS: 19:00 1st BAND: 20:00 info: info@musketeerofdeath.nl [Dit bericht is gewijzigd door emillio op 13-11-2005 11:31] |
|
Zelfde package op de 10e in De Gloppe, Leeuwarden en de 11e in de Dynamo te Eindhoven. |
|
Wanneer stonden jullie ook alweer met The Wounded in Hoogeveen? |
|
Dat is 7 januari, met The Wounded en Swallow the Sun. |
|
*noteert 7 januari* Je moeder. |
|
|
|
Uiteraard probeer ik in Eindhoven aanwezig te zijn. |
|
Mark, was je al op de hoogte dat er Ne Vivam shirts aan zitten te komen?? |
|
quote:Hey gaaf! Hebben hebben hebben! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Jazeker, je vrouw/vriendin maakte mij daar op attent tijdens DDDIV. Ben er heel blij mee dat jullie ze toch bij laten drukken! Je moet maar even laten weten wanneer ze binnen zijn, maar anders kan ik een shirt op 26 november of 11 december wel kopen. |
|
|
|
quote: Zonder TW dus... |
|
|
|
quote: Omdat het nog niet op de website staat.. Beetje verwarring komen schoppen [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-11-2005 18:22] |
|
|
|
Zeker aanwezig in Eindhoven! |
|
zover et er nu naar uitziet ben ik aanwezig in Eindhoven. |
|
Het duurde even voordat ze begonnen in Eindhoven, maar dan had je ook wat. Goede show van IAAS en een heerschende van OT. Zoals altijd eigenlijk. Wat een ontzettend modern gebouw is dat trouwens, dat nieuwe Dynamo. Je loopt er gewoon spontaan langs, omdat je niet verwacht dat het in zo'n gebouw is. |
|
Hoorde net dat dezelfde package, over een paar maanden pas, ook in Haarlem komt. Heerschend, lang geleden dat er hier doom kwam. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
hm geen TW geen ik dus Je moeder. |
|
quote: 25 februari ja Aanwezig daar dan |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 15-12-2005 21:24] |
|
[quote]Op 15 december 2005 18:12 schreef Mark Z het volgende: - |
|
Some pix from Gent online @ www.musketeerofdeath.nl |
Index / Concerten |