|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ok ik ben er Bruce Banner |
|
quote: Mooi das weer 6 euro whehehe |
|
verwacht niet dat ik een cd ga kopen! Bruce Banner |
|
ik krijg nog 6 euro van je, voor die keer dat ik aan je lul zat, in Soest! Bruce Banner |
|
quote: O ja das waar. Als ik je nu 10 euro geef, wil je dan ook aan mijn poepertje komen? |
|
dan wil ik ook een cd. nu waar weer minder dom lullen? Dan houd ik ook mijn bek. Bruce Banner |
|
Is er een gastenlijst dan??? |
|
- Greycloak - Lainedil What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
KLAP! |
|
quote: WAAR !! YES WEL deeeenk!! |
|
Komt screamin Deamon niet meer? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hoe kom je daar nou weer bij?Natuurlijk wel.Jij komt ook! |
|
quote: Ok dacht ze eerst in de titel zaten.. Check ik was wel van plan om langs te wippen idd... Heb nog bende van die simplon munten dus... Scheelt me weer... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
|
|
Ik denk ook te komen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
@Zillah: niet te veel over nadenken, gewoon komen! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Uhm... ok Nee denk het wel. Staat al een tijdje in mijn agenda. Nog even feesten dit jaar On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wij repetizzelen eerst nog eventjes, maar komen zeker SD en Toxocara eem check'n. Is er al een tijdschema bekend? Touché, pussycat! |
|
Ja wij komen ook ... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Toch wel? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Zoals het er voor staat wel ja .. jij ook? Hoelaat gaat de deur open en tot hoelaat is het? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik ben er idd, daarna tekken met Emiel De rest weet ik niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Tekken ik ook ook, ik versla jullie allemaal ...allemaal zeg ik je..wie heeft er een ps2 dan??.. JIJ.. Maar hoelaat begint het nu? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ja, vertel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |